نوشته شده توسط : احسان پیروز

همه نتایج، خوب و بد را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید و مشکلاتی را که به وجود می آیند حل کنید. در هر زمان نشان دهید که تمام تلاش خود را می کنید و برای دستیابی به سود متقابل برنامه ریزی های خاصی را مدنظر قرار داده اید. اگر موفق شوید، نه تنها رابطه خوبی را با مشتریان برقرار خواهید کرد، بلکه در ایجاد احساس رضایت در مشتریان خود نیز موفق خواهید بود.

روی جزئیات تمرکز کنید. مشتریان شما عاشق چیزهایی هستند که از آن تعجب کنند. متعجب شدن مشتریان از جمله اصولی است که توسعه فروش را به بهترین شکل امکانپذیر می کند. به همین دلیل جزئیات مهم است! این استراتژی ساده است و در عین مشتری در این حالت به خوبی می فهمد که چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد. با شناسایی عناصر مثبت و استفاده از آن ها به نفع خود، می توانید احساسات خاصی را در مشتریان خود برانگیزید، همچنین این موضوع قدرت خلاقیت شما را افزایش می دهد.

سخت ترین مسئله ها را حل کنید. هنگامی که متوجه شدید مشتری ایده آل شما کیست، سوال مهم بعدی پیش روی شما قرار می گیرد، این که چگونه می توان با او ارتباط برقرار کرد؟ یک گزینه ایده آل در این زمان پیش روی شما است، این که بپرسید اصلی ترین مشکلی که با آن روبرو هستند و هیچ کس دیگری آن را حل نکرده است چیست؟ یک راه حل مشخص همراه با یک برنامه عملی به مشتریان خود ارائه دهید. این فرصت به شما امکان می دهد تا بنیادی محکم برای تفکر در مورد یک رابطه طولانی مدت را ایجاد کنید.



:: برچسب‌ها: توسعه فروش , توسعه بازار ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

با نظر به افزایش رقابت در دنیای اینترنت، فروختن یک قطعه کوچک به عنوان محصول کاربردی یا مصرفی اهمیت پیدا می‌کند. بزرگ ترین شرکت ها برای کوچک ترین محصولات خود تبلیغات گسترده انجام می دهند. آنچه می تواند فروش اینترنتی را افزایش دهد، عمل کردن طبق قوانین تجارت الکترونیکی است. به طور طبیعی و معمولی می توان فروش را تا حداکثر مقدار قابل توجهی افزایش داد اما زمانی که یک مشاور فروش اینترنتی به شما کمک کند، اطمینان می‌دهیم که درآمد غیر منتظره ‌ای را مشاهده خواهید کرد.

شاید از خود بپرسید که چگونه می توانم بهترین مشاور فروش اینترنتی را پیدا کنم؟ ممکن است درباره این موضوع فکر کنید که اگر چه این همه رقابت در فضای اینترنت وجود دارد آیا تضمینی هست که کسب و کار من به رتبه بالایی برسد و فروش من افزایش پیدا کند؟ اگر صاحب کسب و کار هستید این موارد جزء جدایی ناپذیر از فرایند فعالیت شما است. خوشبختانه روش های فروش حرفه ‌ای وجود دارد که به عنوان مهارت فروش و بازاریابی معرفی می شوند. شخصی که خدمات مشاوره فروش اینترنتی را به شما ارائه می دهد با استفاده از همین روش های جدید، کسب و کار شما را در عصر دیجیتال، یک گام از رقبا جلوتر خواهد برد.



:: برچسب‌ها: خدمات مشاوره فروش اینترنتی , بهترین مشاور فروش آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

یکی از مهمترین مطالبی که در دوره های آموزش فروش اینترنتی یاد می‌گیرید استفاده از عوامل تحریک کننده مشتری برای خرید یک محصول است. شما یاد می گیرید که مزیت رقابتی به وجود بیاورید تا به مشتری نشان دهید که مزیت خرید این محصول یا این خدمات خاص چیست. صرفه جویی در وقت و هزینه ها مهم ترین نکاتی هستند که مشتریان هنگام خرید محصولات یا خدمات، آن را دنبال می‌کنند. اگر محصولات خاص را همراه با تخفیف یا جوایز ویژه ارائه دهید، فروش افزایش پیدا می کند. مسلط بودن روی متن نوشتاری که محصولات شما را توضیح می ‌دهد یکی از این عوامل است. در دوره های آموزش فروش اینترنتی تمام این موارد به طور کامل به شما یاد داده می شوند.



:: برچسب‌ها: دوره آموزش فروش , آموزش فروش اینترنتی , بهترین آموزش فروش در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

در هر شرکت، زمانی فرا می رسد که رشد و میزان فروش، محدود می شود و بازار اشباع می گردد. در چنین مواردی، شرکت باید به دنبال بازارهای جدید برای محصولات موجود خود باشد. برای اجرای استراتژی و روش های توسعه بازار، سازمان باید مراحل مختلفی را طی کند. قبل از اجرای استراتژی توسعه بازار برای توسعه فروش، سازمان ابتدا باید اهداف جزئی و کلی و اهداف شغلی مناسب و همچنین برنامه ریزی دقیقی برای تحقق آن داشته باشد. در قسمت زیر، چهار گام سازمانی در توسعه بازار آورده شده است:

بازار هدف را مشخص کنید
قبل از شروع و اجرای روش های توسعه بازار، شرکت باید در مورد مشتری فکر کند. سوال اصلی در این مرحله این است که پاسخ دهید مشتری شما چه کسی است. مشتریان می توانند از نظر سن، جنس، وضعیت، سرمایه گذاری، حرفه و بسیاری از فاکتورهای دیگر متفاوت باشند. یک بازار هدف مشخص همیشه به سازمان کمک می کند تا توسعه بازار خود را بر این اساس برنامه ریزی کند.

با کمک بازاریابی دیجیتال، تبلیغات، بسیار واضح و شفاف، مخاطبان انتخاب شده را هدف قرار می دهند تا تبلیغ به مخاطبان تصادفی و متعدد دیگر منجر نشود؛ مخاطبانی که باعث اتلاف منابع می شوند. به همین ترتیب، اگر بازار هدف به درستی تعریف نشده باشد، احتمال خراب شدن روند توسعه بازار وجود دارد.

تحقیقات بازار
مورد بعدی، انجام تحقیقات دقیق بازار، در رابطه با مشتریان و محصولات شما است. تحقیقات بازار می تواند برای پاسخگویی به سوالات بسیاری از جمله مشخصات مالی مخاطبان مورد نظر، سطح درآمد مخاطبان، محصولات رقیب که در بازار توسط مخاطبان مورد استفاده قرار می گیرد، دلایل استفاده مشتریان از محصولات رقیب شما و غیره، بسیار مفید و کاربردی باشد.

تحقیقات مناسب بازار به ایجاد یک طرح توسعه بازار منسجم کمک خواهد کرد. تجزیه و تحلیل عادات خرید مردم، درک علایق آنها، تأثیر عوامل مختلفی که بر رفتار خرید مشتری تأثیر می گذارد مانند آب و هوا، موقعیت جغرافیایی، عوامل سیاسی، عوامل جامعه شناختی و غیره، به دنبال اینکه مشتری در حال حاضر از چه کالاهایی استفاده می کند و چرا از آنها استفاده می کند، مهمترین قسمت تحقیقات بازار است.

همچنین پیروی از تغییرات تعداد مشتریان هدف و اینکه بهترین راه برای رساندن محصول یا خدمات خود به مشتریان چیست، در ایجاد یک طرح کامل در توسعه بازار، مفید است. تحقیقات بازار علاوه بر عملکرد بر روی مشتریان احتمالی، در مورد رقبا نیز انجام شده است. شناخت تعداد رقبا و مکان استقرار آنها، محصولات یا خدماتی را که ارائه می دهند، ساختار قیمت گذاری محصولات رقابتی، سابقه عملکرد آنها و نقاط قوت و ضعف آنها از عواملی است که به ایجاد یک توسعه سالم در بازار کمک می کند.

تصمیم گیری
پس از پایان فرآیند تجزیه و تحلیل و تحقیقات بازار، شما ایده خوبی در مورد پتانسیل رشد محصول خود در این بازار فعلی خواهید داشت. اگر طرح بازار، سودآور باشد و بتواند سود مناسبی حاصل کند، در این صورت می توانید وارد بازار شوید.

همیشه ریسک ورود به یک بازار جدید وجود دارد و توانایی شما در پذیرش این خطر، تعیین می کند که واقعاً می خواهید وارد بازار شوید یا خیر؟!
حتی اگر کوچکترین تردید برای ورود به بازار دارید، پس قطعاً هیچ بازاری برای محصول شما مناسب نخواهد بود اما اگر به اندازه معقولانه، ریسک پذیر هستید، بازار به اندازه کافی، خوب خواهد بود. اگر متوجه شدید که بازار، مناسب نیست، پس همیشه این فرصت هست که بتوانید وارد بازارهای دیگر شوید.

برنامه ورود به بازار را داشته باشید
هنگامی که تصمیم گرفتید همراستا با بازار جدید پیش بروید، گام بعدی، توسعه و پیاده سازی و همچنین اجرای یک برنامه استراتژیک عالی برای تبلیغ محصول یا خدمات خواهد بود.



:: برچسب‌ها: توسعه فروش , توسعه بازار , احسان پیروز ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

نمونه پلن فروش” به برنامه یا قالب تنظیم شده ای گفته می شود که برای تدوین و تنظیم استراتژی های فروش در تیم فروش یک شرکت به کار می رود. پلن فروش به توسعه فروش، توسعه بازار و رسیدن به اهداف تیم فروش بسیار کمک می کند.

آیا برنامه فروش خاصی در ذهن دارید؟ کارآفرینان، مدیران فروش و مدیران ارشد فروش، همه از نوشتن برنامه های فروش (نمونه پلن فروش)، چه برای شغل، بخش یا تیم خود، سود می برند. قبل از رسیدن به اهداف اصلی خود باید بدانید که به چه سمتی حرکت می کنید، و از آنجا باید استراتژی ها و تاکتیک هایی را برای انجام آن به کار ببرید. تمام این اطلاعات را می توان در یک نمونه پلن فروش گنجاند. در ادامه مطلب، مواردی را اشاره کرده ایم که به شما کمک می کنند بهتر بدانید چگونه می توانید یک طرح فروش مناسب برای سازمان خود تهیه کنید و روی کاغذ بنویسید.



:: برچسب‌ها: نمونه پلن فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

شما می توانید به یک مشاور فروش B2B مستقل، وظایفی را اختصاص دهید و برنامه های فروش و بازاریابی مورد نظر خود را با او در میان بگذارید، اما نمی توانید به آن شخص بگویید که چگونه کار را انجام دهد یا چه کاری را در اولویت قرار دهد و یا چه کارهایی را نباید انجام دهد. یک مشاور فروش مستقل می تواند برای شرکت های دیگر هم کار کند، علاوه بر اینکه با شرکت شما در حال همکاری است. او می تواند ساعت کار خود را تعیین کند و اغلب، ابزارهای شخصی خود را فراهم می کند. از طرف دیگر، شما به عنوان مدیر یک شرکت باید مبلغی را هر ساله برای مشاور فروش B2B پرداخت کنید. این مبلغ با توجه به مدت زمان قرارداد شما محاسبه می شود. مسئولیت های حقوق و دستمزد برای یک مشاور مستقل، به طور قابل توجهی، کمتر از یک کارمند استخدام شده است.



:: برچسب‌ها: مشاور فروش , خدمات مشاوره فروش , مشاور فروش b2b ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

در دوره های آموزش فروش یاد می گیرید که صحبت های تلفنی را با جملات کوتاه و صمیمانه آغاز کنید و به گونه ای صحبت کنید که دوستانه و طبیعی به نظر برسد؛ به این ترتیب به راحتی می توانید موانع را از میان بردارید. وقتی شمرده و با لحنی صمیمانه صحبت کنید، دچار حواس پرتی نمی شوید و وقت شما هدر نمی رود. نباید سریع، سلام کنید و سریع مکالمه را به پایان برسانید. هر چیزی که در فروش تلفنی منظم ‌تر بیان شود، به نتیجه بهتری ختم خواهد شد. در دوره آموزش فروش تلفنی یاد می گیرید که برای معرفی محصول یا خدمات از چه جملاتی استفاده کنید. مثلاً امتیازات محصول را بگویید و در حالی که از دور شدن از مبحث اصلی خودداری می کنید، مخاطب را تشویق می کنید که به اطلاعات شما گوش دهد.

اگر مهارت های فروش و بازاریابی تلفنی را یاد بگیرید، دقیقاً می توانید این فضا را کنترل کنید؛ حتی اگر مخاطب شما تمایل نداشته باشد به صحبت های شما گوش کند. برای این که موانع را از میان بردارید باید خود را جای مشتری قرار دهید. مشکلات و نیازهای اساسی از مشتری که محصول یا خدمات شما برطرف می کنند را با کلامی آرام توضیح دهید تا آنها بفهمند چه مزیت هایی به دست می آورند.



:: برچسب‌ها: دوره آموزش فروش , آموزش فروش تلفنی , آموزش فروش , آموزش فروش در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

وقتی می‌خواهید مشاور فروش اینترنتی شوید، خدمات خود را در حجم اندک ارائه دهید. هر چه خدمات، حرفه ای تر و پیچیده تر باشد، مشتری به زمان بیشتری برای تصمیم گیری در مورد پذیرش آن نیاز دارد. از مشاوره ساده کوتاه مدت برای اعتماد سازی را شروع می‌کنید. با این حال برای همین خدمات کوچک برای مشاوره فروش اینترنتی هم هزینه ای را در نظر بگیرید؛ در غیر این صورت ممکن است مشتری آن را یک روش بازاریابی تلقی کند و ارزش کمتری قائل شود. از راه های کوچکتر برای تبدیل شدن به بزرگترین و حرفه ای ترین مشاور فروش اینترنتی استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: مشاور فروش اینترنتی , خدمات مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

مشاوران فروش، افراد تخصصی و حرفه ‌ای در فروش محصولات خدمات و ارائه راه حل های مناسب هستند. آنچه که شرکت ها یا کسب و کار ها برای نیاز مشتری ارائه می دهند به واسطه خدمات مشاوره فروش قابل ارائه می باشند. کارشناسان فروش در هر زمینه قابل تصور، مهارت کسب کرده‌ اند و می ‌توانند ثبات یک شرکت را تضمین کنند. مشاوران فروش تلاش می‌کنند تا کسب و کارها در بازار رقابتی موفق شوند و به سودآوری برسند. یکی از دلایلی که نشان می دهد چرا به مشاوره فروش نیاز داریم به کارگیری جدیدترین تکنیک ها، راه حل ها و استراتژی های فروش است. یک کارشناس با تجربه می‌تواند راهکارهایی را ارائه دهد که منجر به فروش قطعی شود. کسب و کارهایی که از کارشناس فروش استفاده می‌کنند به طور قطع در جهت مشتری مداری حرکت خواهند کرد، بنابراین می‌توانند فرصت ‌های جدید تجاری را پیدا کنند و بنابراین معاملات آینده پرسود خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: خدمات مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

در دو دهه اخیر، تجارت الکترونیکی بسیار پیشرفت کرده است اما تا حدود ۲۰ سال پیش، هنوز تصور اینکه افراد، محصولات و خدمات را از اینترنت سفارش دهند بسیار ضعیف بود و گاهی دشوار و غیر ممکن به نظر می رسید! فروش اینترنتی محصولات و خدمات به تدریج توسعه پیدا کرد تا جایی که امروزه بعد از ۲۰ سال به یک رقابت جدی تبدیل شده است. کسب و کارهای آنلاین، روز به روز در حال توسعه و گسترش هستند. در راستای این رونق تجاری، مباحثی که بتوانند کسب و کارهای آنلاین را پشتیبانی کنند نیز بسیار مهم شدند. مباحثی نظیر آموزش فروش اینترنتی، مشاوره فروش اینترنتی و مشاوره بازاریابی آنلاین، نمونه‌ ای از این خدمات هستند. از آنجایی که دوره ‌های آموزشی در چند سال اخیر به صورت غیر حضوری و آنلاین ارائه می شوند، برای فروش اینترنتی هم این فرصت فراهم شده است.

آموزش غیرحضوری فروش اینترنتی و آموزش های حضوری، فرصت تجربه و یادگیری را برای مخاطبان و کاربران فراهم می کنند. با این دوره های آموزشی، علاقه ‌مندان به مسئله فروش اینترنتی، یاد می‌ گیرند که چطور در حوزه های عمومی و تخصصی کار کنند. مهارت های آموزش فروش اینترنتی برای محصولات فیزیکی، محصولات مجازی یا خدمات مختلف ضرورت دارد.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , آموزش فروش اینترنتی , دوره آموزش فروش در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

هر شرکت یا سازمان یا کسب و کاری دارای بخش فروش و بازاریابی است؛ به این معنی که پست مشاور فروش در بیشتر شرکت ها وجود دارد. مشاوره فروش محصولات، برای شرکت هایی که محصولاتی را برای ارائه به بازار دارند، الزامی است. از آنجا که هدف تجارت، کسب سود از طریق فروش محصولات یا خدمات است، از مشاوران فروش برای به حداکثر رساندن فروش استفاده می کنند. وظیفه یک مشاور فروش حرفه ای این است که ایده هایی درباره موثرترین روش ها ارائه دهد؛ خواه این امر از طریق فروش محصولات بیشتر به مشتریان فعلی باشد و یا اینکه به یافتن مشتریان جدید منجر شود.



:: برچسب‌ها: خدمات مشاوره فروش , مشاور فروش در اصفهان , هزینه مشاوره فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

یکی دیگر از مهمترین مهارت هایی که در دوره آموزش فروش تلفنی یاد می گیرید این است که چگونه لحن کلام خود را تغییر دهید. شما هم زمان با اینکه باید شمرده و تخصصی صحبت کنید، کلام و لحن شما باید آرام و حرفه‌ای باشد. بدون اینکه تمرینی در نحوه صحبت کردن داشته باشید نمی توانید به مهارت مکالمه در فروش تلفنی دست پیدا کنید. در ابتدای مکالمه، در حین معرفی محصول و در پایان مکالمه، لحن و نحوه جملات شما متفاوت خواهد بود و تمام این مهارت ها در دوره آموزش فروش تلفنی به شما یاد داده می شود. برای اینکه بتوانید قضاوت کنید آیا کلام و ذهن شما مناسب است یا خیر، یک گفتار کوتاه را ضبط کنید و به عنوان مخاطب به آن گوش کنید. تمام عیب ها، نقص ها یا نقاط قوت را به راحتی متوجه می شوید.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش تلفنی , بهترین دوره آموزش فروش , آموزش فروش در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

در دو دهه اخیر، تجارت الکترونیکی بسیار پیشرفت کرده است اما تا حدود ۲۰ سال پیش، هنوز تصور اینکه افراد، محصولات و خدمات را از اینترنت سفارش دهند بسیار ضعیف بود و گاهی دشوار و غیر ممکن به نظر می رسید! فروش اینترنتی محصولات و خدمات به تدریج توسعه پیدا کرد تا جایی که امروزه بعد از ۲۰ سال به یک رقابت جدی تبدیل شده است. کسب و کارهای آنلاین، روز به روز در حال توسعه و گسترش هستند. در راستای این رونق تجاری، مباحثی که بتوانند کسب و کارهای آنلاین را پشتیبانی کنند نیز بسیار مهم شدند. مباحثی نظیر آموزش فروش اینترنتی، مشاوره فروش اینترنتی و مشاوره بازاریابی آنلاین، نمونه‌ ای از این خدمات هستند. از آنجایی که دوره ‌های آموزشی در چند سال اخیر به صورت غیر حضوری و آنلاین ارائه می شوند، برای فروش اینترنتی هم این فرصت فراهم شده است.

آموزش غیرحضوری فروش اینترنتی و آموزش های حضوری، فرصت تجربه و یادگیری را برای مخاطبان و کاربران فراهم می کنند. با این دوره های آموزشی، علاقه ‌مندان به مسئله فروش اینترنتی، یاد می‌ گیرند که چطور در حوزه های عمومی و تخصصی کار کنند. مهارت های آموزش فروش اینترنتی برای محصولات فیزیکی، محصولات مجازی یا خدمات مختلف ضرورت دارد.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , آموزش فروش اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

مشاور فروش B2B، فردی حرفه ای و با تجربه است که به تمام حوزه های فروش و بازاریابی برای مشاغل B2B تسلط دارد. هنگامی که شغل جدیدی را شروع می کنید، به طور قطع تصمیم خواهید گرفت که از یک یا چند نفر در این زمینه کمک بگیرید. این افراد می توانند مشاوران فروش و بازاریابی باشند تا به شما کمک کنند فعالیت خود را در میان رقبا، برجسته تر نشان دهید. این مسئله برای مشاغل تجارت بیزنس – بیزنس بسیار پر رنگ تر است.

بیشتر صاحبان مشاغل کوچک، کار خود را با استخدام برخی پیمانکاران برای کار در محل شرکت شروع می کنند، اما در برخی موارد ممکن است تصمیم بگیرند که یک یا دو کارمند استخدام کنید. در این مورد، منظور ما این است که شرکت ها برای صرفه جویی در هزینه های استخدام کارمندان و حقوق دادن به آنها، مشاوران فروش B2B را به صورت قراردادی یا پیمانکاری خدمات، دعوت به همکاری می کنند. برخی نیز در این میان سعی دارند به صورت دائمی از این مشاوران فروش بهره ببرند. چه بخواهید از مشاوران فروش B2B به صورت قراردادی استفاده کنید یا آنها را استخدام کنید، نحوه همکاری و دریافت خدمات آنها برای افزایش فروش، فوت و فن های خاص خودش را دارد. هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایبی هستند. در این متن به مزایا و معایب استخدام مشاوره فروش B2B در مقابل خدمات مشاوره قراردادی کوتاه مدت، اشاره شده است.



:: برچسب‌ها: بهترین مشاور فروش , مشاور فروش صنعتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

بدون داشتن یک برنامه فروش کاملاً مشخص در حوزه فروش مویرگی، کسب و کار شما برای شکست راه اندازی شده است. اگر اداره مشاغل و برنامه ریزی فروش را یک سفر در نظر بگیریم، طراحی یک نقشه (برنامه ریزی فروش) می تواند باعث پیشگیری از سردرگمی و انحراف شما از مسیر سفر گردد. توزیع (فروش مویرگی) به معنای در دسترس قرار دادن یک محصول برای خرید از طریق پخش آن در بازار است. این موضوع شامل حمل و نقل، بسته بندی و تحویل می شود. برنامه ریزی فروش مویرگی برای افزایش دامنه سودآوری یک مجموعه یا شرکت ضروری است.

توزیع کننده به شخصی گفته می شود که کالایی را خریداری، ذخیره کرده و سپس از طریق کانال توزیع به فروش برساند. آنها بین تولیدکنندگان و خرده فروشان و یا مصرف کنندگان قرار دارند و به نمایندگی از یک شرکت خاص در مقابل نمایندگی خود کار می کنند. معمولاً توزیع کنندگان در روابط مشترک با مشتریان و تولیدکنندگان مشارکت دارند.



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی فروش مویرگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

در تکنیک های آموزش فروش یک بخش اصلی وجود دارد که به شما می گوید مشتریان واقعی را پیدا کنید. کارشناسان فروش با آموختن فوت و فن های این قسمت یاد می‌گیرند که بیشتر وقت خود را برای مشتریان واقعی و افرادی که قصد خرید قطعی را دارند صرف کنند. برای ورود به مقدمه این کار، کارشناس فروش باید بداند که دقیقاً چه کسی را هدف قرار می ‌دهد، نیاز برای یک محصول یا خدمات چیست و چگونه می تواند او را به خرید کردن تشویق کند. شناسایی چالش های مشتری و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها در استفاده از این خدمات در این مسیر بسیار مفید خواهد بود.

کارشناس فروش در دوره های آموزش فروش یاد می گیرد که چگونه در مورد محصول یا خدمات، ارزش گذاری کند و آن ارزش را به مشتری منتقل نماید. به طور مثال اگر برای یک محصول خاص روی گروهی از افراد تمرکز داشته باشید بهتر می توانید آنها را به مشتری و سپس به خریدار تبدیل کنید. برای این گروه از خریداران، وقت و انرژی زیادی تلف نمی شود؛ همه برنامه ‌ریزی ‌ها از قبل انجام شده و کارشناس فروش فقط در زمان مشخص و مناسب کالا را می فروشند.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , آموزش فروش اینترنتی , دوره آموزش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

با شرکت در دوره آموزش فروش تلفنی، مهارت های فروش خود را ارتقا می دهید. مهارت های فروش، دنیای گسترده ‌ای دارد. به طور مثال یاد می گیرید روی منفعت مشتریان خود تمرکز کنید. نیاز و مشکلات آنها را بشناسید. یاد می گیرید که محصولات و خدمات را به گونه ‌ای توضیح دهید که بر اساس منفعت مشتریان دسته ‌بندی شده ‌اند. صرفه جویی در وقت و هزینه و منابع، مهم ترین مسائلی است هستند که اکثر مشتریان، آنها را دنبال می کنند.

در دوره های آموزش فروش تلفنی یاد می گیرید چگونه از پشت تلفن، مشتری را به گوش کردن تشویق کنید. در راستای اینکه صحبت های شما کوتاه و مفید است، باید مدت زمان مشخصی را برای فروش در نظر بگیرید. مکالماتی که بیشتر از ۵ یا ۷ دقیقه طول بکشد، مشتری را خسته می کند. توضیحات کمتر از ۲ دقیقه هم کارآمد و مفید نیستند. دوره آموزش فروش تلفنی به شما یاد می دهد زمان خود را مدیریت کنید و بیشتر از هر دوره دیگر به موفقیت برسید.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , دوره آموزش فروش , آموزش فروش در تهران , آموزش فروشندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

اگر در جایگاه شغلی مشاور فروش اینترنتی به کسب و کارها مشاوره می دهید نیاز دارید که فعالیت خود را ارتقا دهید. یک سری راهکارها و ترفندها وجود دارد که کمک می کند خدمات مشاوره فروش اینترنتی را بهتر ارائه دهید و حوزه کاری خود را گسترش دهید. در این مطلب به راهکارهای موثری اشاره می کنیم که می توانید از آنها به عنوان یک دستورالعمل راهنما استفاده کنید.

راهکار شماره ۱: مشاور فروش اینترنتی با مشتریان خود ارتباط مستمر دارد
تماس برقرار کردن با مشتریان باعث ‌می شود مشاور فروش اینترنتی بتواند محبوبیت بیشتری به دست آورد. لازم نیست که هر روز با مشتریان خود تماس بگیرید. بهتر است یک برنامه زمانی مشخص و تعیین کنید و به طور مثال در هر ماه، یک بار پیرامون خدمات مشاوره فروش اینترنتی با آنها صحبت کنید. مشکلاتی که وجود دارد را جستجو کنید و به آنها توضیح دهید که راه حل های منطقی را می توانید ارائه دهید.

راهکار شماره ۲: ارتباطات خود را در مشاغل گسترش دهید
اگر مشاور فروش اینترنتی هستید و برای یک یا چند سازمان کار می کنید، بهتر است ارتباط خود را با بیشتر از یک نفر در شرکت مشتری گسترش دهید. امروزه وضعیت کسب و کارها به گونه ای است که به سرعت از یک موقعیت به موقعیت دیگری منتقل می‌شوند. مشتری که امسال، خدمات مشاوره فروش اینترنتی را از شما دریافت کرده است ممکن است سال آینده در جایگاه فعلی خود نباشد. حلقه ارتباطی خود را با افراد گسترش دهید تا هم اعتماد آنها را جلب کنید و هم برای سال های آینده، شانس بیشتری برای ارائه خدمات داشته باشید. به این ترتیب شما به عنوان یک مشاور فروش اینترنتی حرفه ای معرفی خواهید شد.

راهکار شماره ۳: مشاوره فروش اینترنتی را از مراحل ابتدایی و با حجم کم آغاز کنید
وقتی می‌خواهید مشاور فروش اینترنتی شوید، خدمات خود را در حجم اندک ارائه دهید. هر چه خدمات، حرفه ای تر و پیچیده تر باشد، مشتری به زمان بیشتری برای تصمیم گیری در مورد پذیرش آن نیاز دارد. از مشاوره ساده کوتاه مدت برای اعتماد سازی را شروع می‌کنید. با این حال برای همین خدمات کوچک برای مشاوره فروش اینترنتی هم هزینه ای را در نظر بگیرید؛ در غیر این صورت ممکن است مشتری آن را یک روش بازاریابی تلقی کند و ارزش کمتری قائل شود. از راه های کوچکتر برای تبدیل شدن به بزرگترین و حرفه ای ترین مشاور فروش اینترنتی استفاده کنید.

راهکار شماره 4: تغییرات در شرکت ها را دنبال کنید
اگر یک مشاور فروش اینترنتی حرفه ‌ای هستید باید تغییرات در سازمان ها و شرکت ها را دنبال کنید. چه برای آنهایی که مشتری شما هستند و چه برای شرکت هایی که هنوز خدمات مشاوره فروش را به شما سفارش نداده‌اند باید به دنبال تغییرات باشید تا مشتری را از دست دهید. هر گونه تغییر در تیم مدیریتی باعث از دست رفتن کسب و کار تجاری خواهد شد. به عنوان مشاور فروش اینترنتی باید بدانید که رقبای یک کسب و کار چه تعداد هستند، چگونه فعالیت می کنند، بازار هدف چگونه در حال تغییر است و بزرگترین مشکل مشتری برای فروش اینترنتی چیست.

راهکار شماره 5: خلاقانه و مبتکرانه فکر کنید
اگر می خواهید یک مشاور فروش اینترنتی حرفه ای شوید و مشتریان جدید تری به دست بیاورید، از ایده های جدید و خلاقانه در هر کسب و کاری استقبال کنید. مشاورانی که در صنایع خاص فعالیت می کنند معمولاً دیدگاه محدودتری دارند. سعی کنید تبادل نظر خود را با کارشناسان شرکت ها بالاتر ببرید، ایده های خلاقانه را جمع آوری کنید و پیشنهاداتی را بدهید که روش های سنتی را کنار می‌گذارد و می تواند فروش اینترنتی را بر اساس استراتژی های جدید در فضای آنلاین افزایش دهد.

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش , مشاوره فروش , خدمات مشاوره فروش , تعرفه مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

آشنایی با نحوه فعالیت در اینترنت
اگر در دوره های آموزش فروش اینترنتی شرکت کنید به طور کلی یاد می گیرید که چگونه کسب و کار خود را در اینترنت گسترش دهید. در این دوره ها آموزش کامل درباره تکنیک های سئو، انتخاب کلمه متناسب با یک وب سایت، تجزیه تحلیل بازار و رقبا، نحوه انتشار آگهی های اینترنتی، نحوه قیمت گذاری صحیح محصولات و نظایر اینها ارائه می شود.

البته در این قسمت لازم است خاطر نشان سازیم که تکنیک های فروش اینترنتی بسیار متنوع هستند و برای هر کسب و کار به صورت مجزا باید تعریف شود. اگر تصمیم دارید کسب و کار خود را گسترش دهید و محصولات و خدمات بیشتری را بفروشید، نیاز به یک دوره حرفه ای و تخصصی در حوزه آموزش فروش اینترنتی دارید.

نحوه برقراری ارتباط موثر
در دوره های حرفه ای آموزش فروش اینترنتی معمولاً تیم فروش یا افراد یاد می گیرد که چگونه ارتباط موثر با مشتری و سایر شرکت ها در حوزه خود برقرار کند. تجزیه و تحلیل رقبا و نحوه فعالیت آنها می تواند پیوند نزدیکی را ایجاد کند تا امکان مبادلات و معاملات افزایش داشته باشد.
به طور مثال برای رونق فروش می توانید در انجمن های تخصصی شرکت کنید. این انجمن ها می تواند یک جلسه کاری باشد یا انجمن های آنلاین که چند نفر بتوانند تبادل نظر انجام دهند.

تمام تکنیک هایی که در آموزش فروش اینترنتی ارائه می ‌شوند بر اساس گذر زمان است؛ یعنی روش ها باید به تدریج اجرا شوند تا اثرگذاری خود را داشته باشند. بازاریابی تلفنی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی بر اساس حضور در شبکه های اجتماعی، جدیدترین روش هایی هستند که فروش را افزایش می دهند.

در آموزش فروش اینترنتی یاد می گیرید از هر کدام از این ابزارها در زمان خود استفاده کنید. این تکنیک ها به شما یاد می دهد که مشتری های ایده ‌آل خود را هرچه سریع تر پیدا کنید. یک تیم فروش حرفه ای به آموزش های تخصصی نیاز دارد. آموزش فروش اینترنتی جزئیات بسیاری را در بر می‌گیرد که فقط در قالب دوره های آموزشی ارائه می گردد.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش در اصفهان , بهترین دوره آموزش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

یکی از مهمترین مزایایی که با کمک گرفتن از مشاور فروش اینترنتی به دست می آورید این است که یک فروش واضح و واقعی را تجربه می کنید. به عبارت ساده تر، شما در حال اجرای فروش گام به گام یا مرحله به مرحله هستید.

فروش مرحله به مرحله یعنی فرایندی که برای فروش خدمات و محصولات خود به کار می گیرید و این مراحل را از نقطه آغازین، یعنی کشف نیاز تا نقاط پایانی، یعنی پرداخت وجه نقد از سوی مشتریان دنبال خواهید کرد. اگر فروش گام به گام را گسترش دهید و به عنوان یک فرآیند فروش به آن نگاه کنید در کوتاه مدت بازدهی لازم را به دست می آورید.

استفاده از خدمات مشاوره فروش اینترنتی برای کسب و کارهای آنلاین امروزی یک ضرورت است. فرقی نمی کند که وب سایت شما چه محصول یا خدماتی را می فروشد. برای افزایش فروش، نیاز دارید که هدف گذاری دقیق انجام دهید و مطابق با بازخورد مشتریان استراتژی خود را تنظیم کنید.



:: برچسب‌ها: خدمات مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

  • آماده شدن از نظر ذهنی

یکی از مهارت هایی که در دوره آموزش فروش تلفنی به شما یاد داده می شود این است که ذهن خود را آماده کنید تا با انواع برخوردها از سوی مشتری و مخاطب بتوانید روبه رو شوید. شاید در نگاه اول، یک تماس تلفنی سرد و خسته کننده باشد.

بسیاری از مخاطبان، تماس های شما را در چند ثانیه اول بدون پاسخ می گذارند یا برخی دیگر، حتی با کلمات و جملات ناراحت کننده با شما صحبت می کنند. اگر می خواهید در فروش تلفنی موفق شوید باید یاد بگیرید که چطور آرامش خود را حفظ کنید و کلام راحت تری داشته باشید.

  • تعیین هدف مناسب در فروش

در دوره آموزش فروش تلفنی یاد می گیرید که برای هر تماس خود هدف مشخصی در ذهن داشته باشید. انجام وظایف فروش شما از طریق تلفن بر اساس همین اهداف تعیین می شود. اگر در یک تماس تلفنی هدف شما فروش محصول خاص است، بهتر است یک اطلاعات کامل و جامع را جمع آوری کنید و آن ها را به گونه ای مرتب کنید که برای مخاطب خسته کننده نباشد.

  • لحن مناسب در فروش تلفنی

یکی دیگر از مهمترین مهارت هایی که در دوره آموزش فروش تلفنی یاد می گیرید این است که چگونه لحن کلام خود را تغییر دهید. شما هم زمان با اینکه باید شمرده و تخصصی صحبت کنید، کلام و لحن شما باید آرام و حرفه‌ای باشد. بدون اینکه تمرینی در نحوه صحبت کردن داشته باشید نمی توانید به مهارت مکالمه در فروش تلفنی دست پیدا کنید.

در ابتدای مکالمه، در حین معرفی محصول و در پایان مکالمه، لحن و نحوه جملات شما متفاوت خواهد بود و تمام این مهارت ها در دوره آموزش فروش تلفنی به شما یاد داده می شود.

برای اینکه بتوانید قضاوت کنید آیا کلام و ذهن شما مناسب است یا خیر، یک گفتار کوتاه را ضبط کنید و به عنوان مخاطب به آن گوش کنید. تمام عیب ها، نقص ها یا نقاط قوت را به راحتی متوجه می شوید.



:: برچسب‌ها: دوره آموزش فروش تلفنی , آموزش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

هدف خود را مشخص کنید. قاعدتاً مشخص کردن هدف شرکت باید همیشه اولین قدم شما در برنامه ریزی تماس تلفنی – یا هر گونه فعالیت تجاری دیگر باشد. آیا هدف شما این است که خود را به عنوان یک مشاور قابل اعتماد معرفی کنید؟ یا اینکه باید معامله خاصی را قرارداد ببندید؟ وقتی هدف اصلی خود را تعیین می کنید، می توانید مراحل بعدی روش های برنامه ریزی فروش را برای دستیابی به آن دنبال کنید.
وضعیت موجود را ارزیابی کنید. نکته بعدی در لیست روش های برنامه ریزی فروش، ارزیابی صادقانه وضعیت است و این حالت، به هدفی که در مرحله اول تعیین کرده اید مربوط خواهد شد. اگر هدف شما گسترش روابط تیم فروش با مشتری است، ارزیابی وضعیت فعلی، شامل تعریف روابط فعلی در مجموعه تیم فروش شرکت خواهد بود.
موانع موفقیت را فهرست و جمع آوری کنید. این مرحله می تواند یکی از مهمترین مراحل برای دستیابی به اهداف شما باشد: گزارش دقیقی از موانع موفقیت خود ایجاد کنید. شناسایی عوامل و موانعی که دقیقاً در برابر آن قرار دارید می تواند بسیار الهام دهنده باشد و باعث شود که ایده های جدید در مورد چگونگی غلبه بر موانع در ذهن شما ایجاد شود. این را می توانید در تمام روش های برنامه ریزی فروش پیدا کنید.
نقاط قوت و دارایی های خود را ارزیابی کنید. نگاهی صادقانه به منابع در دسترس خود بیندازید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از آنها برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. نقاط قوت و دارایی ها می توانند مواردی مانند روابط شخصی، مجموعه فروش، مزایای رقابتی مانند محصولات جدید و موارد دیگر را شامل شود. مزیت رقابتی در همه روش های برنامه ریزی فروش مورد توجه و تمرکز قرار می گیرد.
استراتژی ویژه ای برای فروش ایجاد کنید. با استفاده از اطلاعاتی که در مراحل اول تا چهارم، جمع آوری کرده اید، با تشریح چگونگی رسیدن به هدف، برنامه فروش خود را توسعه دهید. بسته به شرایط شرکت، برنامه شما ممکن است شامل فروش یک محصول خاص و یا مراحلی باشد که برای قانع کردن مشتری خود استفاده می کنید. نوشتن استراتژی، جزئی جذایی ناپذیر از انواع روش های برنامه ریزی فروش است.
نیازهای خود را شناسایی کنید. هنگامی که به واسطه روش های برنامه ریزی فروش، استراتژی اصلی خود را عملی کردید، زمان آن فرا رسیده است که آنچه برای انجام کار نیاز دارید را مشخص کنید. نیازهای شما ممکن است مواردی مانند یک فروش جزئی یا یک برنامه آزمایشی عمده فروشی را شامل شود. همچنین می توانید لیستی از حساب ها را آماده کنید. نکته مهم، شناسایی نیازها از قبل اقدام به برنامه ریزی برای فروش است.
یک طرح عملیاتی ترسیم کنید. برنامه فروش، با استراتژی فروش همراه است که در مرحله پنجم شرح داده شده است: این یعنی یک لیست گردآوری شده از مراحل تاکتیکی است که برای انجام استراتژی، مورد نیاز خواهد بود. برنامه عملیاتی ممکن است شامل مواردی همچون نهایی کردن قیمت گذاری با شرکت قبل از انجام فروش باشد.



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی فروش مویرگی , روش های برنامه ریزی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

بهترین مشاور فروش اینترنتی از مهارت هایی که دارد برای فروش خدمات و محصولات در کسب و کارهای مختلف بهره می گیرد. اگر شما صاحب کسب و کار هستید اما یک مشاور فروش آنلاین را در اختیار نگرفته ‌اید، به طور موقت می توانید با مهارت های نسبی برای فروش محصولات و خدمات خود اقدام کنید. برای موفقیت بیشتر نیاز دارید که خدمات مشاوره فروش اینترنتی را از بهترین کارشناسان دریافت کنید.

یکی از مهارت هایی که به فروش بیشتر شما کمک می کند این است که نیاز مخاطب را در نظر بگیرید. به طور نمونه، سوالاتی را از مخاطب بپرسید که نیازهای تجاری و روزمرگی آنها را آشکار می سازد.

سوال کردن یک مهارت مهم برای مشاور فروش اینترنتی به شمار می رود. سوال پرسیدن، یک مهارت ارزشمند است که باعث می‌شود استراتژی فروش را بهتر تنظیم کنید. اگر از مخاطب سوال بپرسید، نیازهای او را درک کرده اید و برای ارائه محصول و خدمات از آنها بهره می گیرید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در خدمات مشاوره فروش اینترنتی متوجه می شوید این است که در حال حاضر شرکت شما با چه چالش‌هایی روبرو است؛ همچنین مشاور فروش به شما می گوید مهمترین مشکلات که در اولویت قرار دارند چه چیزهایی هستند و قرار است با حل آنها به چه نتایجی دست پیدا کنید.
اگر از خدمات مشاوره فروش اینترنتی استفاده کنید، به اندازه کافی انگیزه لازم را برای ادامه کار به دست می آورید. مهارت های فروش و بازاریابی را می توانید شخصاً به دست بیاورید و آن را ارتقا دهید. در کنار این مهارت ها، مشاور فروش اینترنتی با تجربه و حرفه ای، اهرم موفقیت شما خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: فروش اینترنتی , مشاور فروش , خدمات مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

آموزش فروش تلفنی به مجموعه مهارت ‌ها و مطالبی گفته می ‌شود که برای کادر تیم فروش تلفنی ارائه می گردد. فروش تلفنی، یکی از سخت ‌ترین روش های بازاریابی است. برقراری یک تماس سرد و خشک می تواند منجر به شکست یک فروش شود و این یعنی مشتری از دست رفته است. بسیاری از بازاریابان از فروش تلفنی فراری هستند، اما غافل از اینکه روش فروش تلفنی یکی از بهترین روش ها برای صنایع و برخی مشاغل خدماتی است.

تیم فروش در هر شرکت یا هر سازمان باید الزاماً از مفاهیم فروش تلفنی اطلاع داشته باشد. مدیران هم باید برنامه ریزی داشته باشند که تمام کارمندان بخش فروش در دوره آموزش فروش تلفنی شرکت کنند. حتی اگر تیم فروش در حوزه هایی غیر از فروش تلفنی فعالیت می کند، این مهارت ها الزامی هستند. اگر تمایل دارید به عنوان بازاریاب در حوزه فروش تلفنی کار کنید، نکات زیر را در نظر داشته باشید.



:: برچسب‌ها: فروش تلفنی , آموزش فروش , آموزش فروش تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

برای اینکه متدولوژی فروش به نتیجه مثبتی برسد باید معیارهای مختلف که به موفقیت روش کمک می‌ کند حتماً رعایت شوند. اولین و مهمترین نکته در تاثیرگذاری استراتژی روش فروش، تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت است. برای اینکه روش های فروش به درستی به نتیجه برسند، تمام برنامه ‌ریزی ‌ها بر اساس اهداف، چیده می ‌شوند. برای تدوین برنامه فروش باید در هر مرحله، با بررسی یک هدف، سوالات متعددی پرسیده شود و برنامه‌ های اجرایی بر اساس پاسخ ‌های احتمالی به آن سوال نوشته می ‌شوند.

در فرایند فروش، توجه به “روش فروش” در یک قسمت از چرخه فروش اعمال می شود و کل چرخه را در بر نمی گیرد. مثلاً برای اینکه برای روش فروش یک محصول خاص، برنامه بریزید، باید ارزش و صلاحیت محصول را مشخص کنید و یک نسخه آزمایشی از پلن فروش را بنویسید. تفاوت بین “متدولوژی فروش” و “فرآیند فروش” در حقیقت در همین روش برنامه ‌ریزی است.

هر سازمانی باید فرآیند فروش منحصر به فرد خود را بر اساس تغییرات بازار و مشتریان تنظیم کند. ارزیابی محصولات و موقعیت شرکت ها در یک صنعت خاص، در برنامه ریزی فرآیند فروش تاثیر دارند. آنچه در متدولوژی فروش برای یک شرکت مفید واقع می ‌شود ممکن است برای یک شرکت دیگر اصلاً کاربردی نباشد. این موارد نکاتی هستند که در مورد “فرآیند فروش” بسیار مطرح می شوند.

علیرغم نکاتی که در بالا اشاره کردیم، درباره متدولوژی فروش، این نکات چندان اهمیت ندارند. تیم فروش در شرکت های مختلف می تواند روش های فروش یکسانی را پیاده سازی کند و به موفقیت دست پیدا کند. لازم نیست که فرآیند فروش در این شرکت ها چگونه است و چه اقداماتی انجام می ‌دهند یا موقعیت شرکت کجاست، “روش فروش” می تواند یکسان باشد اما “فرآیند فروش” الزاماً باید متفاوت و خاص باشد. تمام بنگاه های اقتصادی به اجرای روش فروش و فرآیند فروش به صورت مجزا نیاز دارند.



:: برچسب‌ها: متدولوژی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که یک مشاور فروش اینترنتی چگونه می تواند به فروش خدمات و محصولات کمک کند؟ اگر یک وبسایت داشته باشید که محصولات و خدماتی را برای فروش ارائه می دهد، حتماً به مهارت های فروش و بازاریابی نیاز پیدا خواهید کرد. ارتباطات موثر با مخاطبان و مشتریان باعث می شود اعتبار کسب و کار شما بالاتر رود و فروش افزایش پیدا کند. این کارها دقیقاً طبق اصول و قواعدی باید انجام گیرد. یک فرد که خدمات مشاوره فروش اینترنتی را ارائه می دهد به پیچ و خم های این مسیر مسلط است.

با نظر به افزایش رقابت در دنیای اینترنت، فروختن یک قطعه کوچک به عنوان محصول کاربردی یا مصرفی اهمیت پیدا می‌کند. بزرگ ترین شرکت ها برای کوچک ترین محصولات خود تبلیغات گسترده انجام می دهند. آنچه می تواند فروش اینترنتی را افزایش دهد، عمل کردن طبق قوانین تجارت الکترونیکی است.

به طور طبیعی و معمولی می توان فروش را تا حداکثر مقدار قابل توجهی افزایش داد اما زمانی که یک مشاور فروش اینترنتی به شما کمک کند، اطمینان می‌دهیم که درآمد غیر منتظره ‌ای را مشاهده خواهید کرد.

شاید از خود بپرسید که چگونه می توانم بهترین مشاور فروش اینترنتی را پیدا کنم؟ ممکن است درباره این موضوع فکر کنید که اگر چه این همه رقابت در فضای اینترنت وجود دارد آیا تضمینی هست که کسب و کار من به رتبه بالایی برسد و فروش من افزایش پیدا کند؟

اگر صاحب کسب و کار هستید این موارد جزء جدایی ناپذیر از فرایند فعالیت شما است. خوشبختانه روش های فروش حرفه ‌ای وجود دارد که به عنوان مهارت فروش و بازاریابی معرفی می شوند. شخصی که خدمات مشاوره فروش اینترنتی را به شما ارائه می دهد با استفاده از همین روش های جدید، کسب و کار شما را در عصر دیجیتال، یک گام از رقبا جلوتر خواهد برد.



:: برچسب‌ها: تعرفه مشاوره فروش , خدمات مشاوره فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

آشنایی با اصول بازاریابی محتوایی در فروش اینترنتی
بازاریابی محتوایی برای فروش اینترنتی محصولات و خدمات یعنی شما بر اساس نوشتن یک متن قوی می ‌توانید مخاطبان را به خرید کردن تشویق کنید. در دوره آموزش فروش اینترنتی به شما یاد داده می ‌شود که بازاریابی محتوایی چیست و چگونه می توانید یک متن قوی و تاثیرگذار بنویسید.

در دنیای تجارت الکترونیکی، بازاریابی محتوایی به شدت در حال توسعه و گسترش است. علاوه بر این که می ‌توانید با نوشتن یک محتوای خوب، مشتری را به خرید کردن ترغیب کنید و فروش خود را افزایش دهید. از طرف دیگر می توانید برای بخش بلاگ وب سایت خودتان محتواهای جذاب بنویسید.

استفاده از عوامل محرک فروش در فروش آنلاین
یکی از مهمترین مطالبی که در دوره های آموزش فروش اینترنتی یاد می‌گیرید استفاده از عوامل تحریک کننده مشتری برای خرید یک محصول است. شما یاد می گیرید که مزیت رقابتی به وجود بیاورید تا به مشتری نشان دهید که مزیت خرید این محصول یا این خدمات خاص چیست.
صرفه جویی در وقت و هزینه ها مهم ترین نکاتی هستند که مشتریان هنگام خرید محصولات یا خدمات، آن را دنبال می‌کنند. اگر محصولات خاص را همراه با تخفیف یا جوایز ویژه ارائه دهید، فروش افزایش پیدا می کند. مسلط بودن روی متن نوشتاری که محصولات شما را توضیح می ‌دهد یکی از این عوامل است. در دوره های آموزش فروش اینترنتی تمام این موارد به طور کامل به شما یاد داده می شوند.

آشنایی با نحوه فعالیت در اینترنت
اگر در دوره های آموزش فروش اینترنتی شرکت کنید به طور کلی یاد می گیرید که چگونه کسب و کار خود را در اینترنت گسترش دهید. در این دوره ها آموزش کامل درباره تکنیک های سئو، انتخاب کلمه متناسب با یک وب سایت، تجزیه تحلیل بازار و رقبا، نحوه انتشار آگهی های اینترنتی، نحوه قیمت گذاری صحیح محصولات و نظایر اینها ارائه می شود.

البته در این قسمت لازم است خاطر نشان سازیم که تکنیک های فروش اینترنتی بسیار متنوع هستند و برای هر کسب و کار به صورت مجزا باید تعریف شود. اگر تصمیم دارید کسب و کار خود را گسترش دهید و محصولات و خدمات بیشتری را بفروشید، نیاز به یک دوره حرفه ای و تخصصی در حوزه آموزش فروش اینترنتی دارید.

نحوه برقراری ارتباط موثر
در دوره های حرفه ای آموزش فروش اینترنتی معمولاً تیم فروش یا افراد یاد می گیرد که چگونه ارتباط موثر با مشتری و سایر شرکت ها در حوزه خود برقرار کند. تجزیه و تحلیل رقبا و نحوه فعالیت آنها می تواند پیوند نزدیکی را ایجاد کند تا امکان مبادلات و معاملات افزایش داشته باشد.
به طور مثال برای رونق فروش می توانید در انجمن های تخصصی شرکت کنید. این انجمن ها می تواند یک جلسه کاری باشد یا انجمن های آنلاین که چند نفر بتوانند تبادل نظر انجام دهند.

تمام تکنیک هایی که در آموزش فروش اینترنتی ارائه می ‌شوند بر اساس گذر زمان است؛ یعنی روش ها باید به تدریج اجرا شوند تا اثرگذاری خود را داشته باشند. بازاریابی تلفنی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی بر اساس حضور در شبکه های اجتماعی، جدیدترین روش هایی هستند که فروش را افزایش می دهند.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , آموزش فروش اینترنتی , فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

زمانی می توانید یک مشاور فروش B2B را به صورت دائمی استخدام کنید که اهداف زیر را در نظر داشته باشید:

  • کارهای مشاوره فروش و بازاریابی و … باید زیر نظر شما انجام شود
  • شما تصمیم دارید ساعات کار، ابزار و وسایل مورد استفاده مشاور فروش را دائماً کنترل کنید
  • اگر به خدمات مشاوره فروش B2B، در طولانی مدت نیاز دارید
  • اگر این خدمات برای تجارت شما ضروری است و یک کار جانبی محسوب نمی شود.


:: برچسب‌ها: مشاور فروش , مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش , مشاور فروش b2b ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

یک نکته را باید بخاطر بسپارید و آن، این است که برنامه ریزی فروش فقط شامل ایجاد یک سند برنامه فروش نیست؛ برای اینکه آن سند، بیش از چیزی باشد که بلااستفاده باقی می ماند، وجود یک استراتژی سطح بالا لازم است؛ برای این کار، مراحل زیر را می توانید دنبال کنید:

  • داده های فروش در سال قبل را جمع آوری کرده و تغییرات و مراحل را جستجو کنید.
  • هدف خود را مشخص کنید و اهداف فروش را متناسب با اهداف درآمدی ایجاد کنید.
  • معیارهایی را برای سنجش موفقیت تعیین کنید.
  • وضعیت فعلی خود را ارزیابی کنید؛ از جمله نقاط ضعفی که به عنوان مانع عمل محسوب می شوند و نقاط قوتی که به شما کمک می کنند.
  • پیش بینی فروش را براساس روند تقاضا و تاریخچه ای از داده ها شروع کنید.
  • کمبودهایی را که باید برای دستیابی به اهداف خود جبران کنید، بشناسید.
  • ابتکارات جدیدی را براساس فرصت هایی که ممکن است در سال های گذشته از آن استفاده کرده بوده اید، ایجاد کنید.
  • بخش هایی که نتایج شما را تحت تأثیر قرار می دهند، مانند بازاریابی، درگیر کنید.
  • موارد عملی را براساس ظرفیت مشخص کنید.

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که برنامه ریزی فروش نباید با ایجاد نمونه پلن فروش به پایان برسد. شما می خواهید هر سال، این روند را تکرار کنید تا برتری فروش سازمان خود را حفظ کنید.



:: برچسب‌ها: پلن فروش , نمونه پلن فروش , پلن فروش اینترنتی , پلن فروش مویرگی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

مزایا و معایب استفاده از خدمات مشاوران فروش B2B به صورت مستقل، کاملاً بر عکس حالتی است که در قسمت قبلی به آن اشاره کردیم. در این روش، شرکت می تواند به صورت خدمات مستقل، از مجموعه هایی استفاده کند که بهترین مشاوران فروش را به کار گرفته اند. مؤسسه های خدمات مشاوره فروش B2B، به صورت قراردادی و در مدت زمان معین، مشاور فروش را برای شرکت در نظر می گیرند تا آن شرکت به اهداف خود دست پیدا کند. قراردادها می توانند 6 ماهه یا یک ساله باشند.

شما می توانید به یک مشاور فروش B2B مستقل، وظایفی را اختصاص دهید و برنامه های فروش و بازاریابی مورد نظر خود را با او در میان بگذارید، اما نمی توانید به آن شخص بگویید که چگونه کار را انجام دهد یا چه کاری را در اولویت قرار دهد و یا چه کارهایی را نباید انجام دهد. یک مشاور فروش مستقل می تواند برای شرکت های دیگر هم کار کند، علاوه بر اینکه با شرکت شما در حال همکاری است. او می تواند ساعت کار خود را تعیین کند و اغلب، ابزارهای شخصی خود را فراهم می کند.

از طرف دیگر، شما به عنوان مدیر یک شرکت باید مبلغی را هر ساله برای مشاور یا مشاوران فروش B2B پرداخت کنید. این مبلغ با توجه به مدت زمان قرارداد شما محاسبه می شود. مسئولیت های حقوق و دستمزد برای یک مشاور مستقل، به طور قابل توجهی، کمتر از یک کارمند استخدام شده است.



:: برچسب‌ها: خدمات مشاوره فروش , تعرفه مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

برای اکثر کاربران این سوال مطرح است که چرا باید در دوره آموزش فروش اینترنتی شرکت کنیم؟ چه ضرورتی دارد که مهارت ‌های فروش اینترنتی را یاد بگیریم؟ آیا استفاده از خدمات مشاوره فروش اینترنتی به تنهایی کافی نیست؟

برای پاسخ به سوال فوق باید نگاه دقیق تری به فرایند فروش و فعالیت تیم فروش در یک مجموعه داشته باشیم. فرقی نمی کند که به تنهایی، محصولات یا خدماتی را می فروشید یا در یک تیم فروش کار می کنید؛ وقتی صحبت از یک کالای فیزیکی یا خدمات به میان می آید، باید برنامه‌ریزی را آنچنان ترتیب دهید که در عرض چند ساعت، مخاطبان بیشتری جذب کنید و تعداد قابل توجهی از آنها را به خرید کردن تشویق نمایید.

این موارد جزو مهارت های فروش محسوب می‌شود و فقط با شرکت در دوره‌ های آموزش فروش اینترنتی، آن را به دست می آورید.

یکی از مواردی که شما را توجیه می کند در دوره آموزش فروش اینترنتی شرکت کنید، این است که یاد می گیرید که چطور در برابر تمام مخاطبان خود انعطاف‌پذیر باشید. انعطاف پذیر بودن یعنی با سلیقه ها و علاقه های مخاطبانی که به کسب و کار شما مراجعه می‌کنند، سازگار باشید و بتوانید پاسخ مثبت به آنها بدهید. در دوره های آموزش فروش یاد می گیرید که چگونه امتیازها و ارزش محصولات و خدمات را معرفی کنید.

یکی از مواردی که در آموزش فروش اینترنتی یاد می گیرید این است که بهترین استراتژی را برای بازاریابی و فروش تنظیم کنید. استراتژی تولید محتوا، تبلیغات آنلاین، فعالیت در شبکه های اجتماعی و موارد مشابه، نمونه‌ای از این فعالیت ها می باشند. آموزش آنلاین در حوزه فروش اینترنتی به اعضای یک تیم فروش کمک می‌کند که با همکاری بیشتر، دسترسی به اهداف یک شرکت را در کوتاه ‌مدت میسر سازند.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , آموزش فروش اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

توسعه بازار، یک استراتژی برای رشد است که سازمان ها برای توسعه بازارهای جدید یا پیدا کردن بخش های جدید بازار برای فروش محصولات موجود، از آن استفاده می کنند. اهداف اصلی استراتژی توسعه بازار، جذب مشتریانی است که محصول یا محصولات را خریداری نمی کنند. برخی از بخش های جدید نیز در این طرح، هدف قرار گرفته شده اند، اما هدف اصلی بخش های موجود، مشتریانی است که محصول شرکت شما را نمی خرند.

سازمان ها می توانند این فرآیند را با تبلیغ محصول در یک منطقه فعالیت جدید آغاز کنند، یا می توانند با رسانه های مختلف، مشتریان منطقه مورد نظر خودر را امتحان کنند. به عنوان مثال، نوشیدنی های گوارا با طعم ویژه که در طی یک نمایش تلویزیونی برای کودکان تبلیغ می شود می تواند در یک زمان جداگانه، زمانی که برنامه تلویزیونی پخش می شود، تبلیغ گردد.

سازمان ها همچنین می توانند تبلیغات را در همان منطقه ای كه آگهی در برنامه تلویزیونی كودكان نشان داده می شود، نمایش دهند اما تبلیغات در طول برنامه تلویزیونی نوجوانان نیز پخش شود. این نمونه ها یعنی شما در حال اجرای روش های توسعه بازار به مدل های مختلف هستید تا مشتریان بیشتری، شما را بشناسند و خرید کنند.

این بدان معنی است که سازمان ها می توانند افراد مختلف را در همان منطقه یا همان افراد را در یک منطقه دیگر هدف قرار دهند. این، یکی از استراتژی های گسترش بازار برای محصولات موجود است. این تلاش برای افزایش و توسعه فروش صورت می گیرد و گاهی ممکن است به یک استراتژی جدید برای بخش جدیدی از مشتریان نیاز داشته باشد.

به عنوان مثال، هنگامی که کالایی از کشوری به کشور دیگری منتقل می شود، شرکت ممکن است تصمیم بگیرد مارک تجاری، تبلیغات یا پیام را تغییر دهد؛ زیرا مناطق مختلف، مشتریان جدیدی خواهند داشت که به استراتژی های مختلف هدف گیری نیاز دارند.



:: برچسب‌ها: توسعه فروش , راهکارهای توسعه فروش , توسعه بازار , توسعه فروش b2b ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

آموزش فروش اینترنتی شامل مجموعه مطالب، نکات، تکنیک ها و موضوعاتی می ‌شود که به هر کسب و کار آنلاین کمک می کند در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنند، موفق‌تر باشند و فروش خود را افزایش دهند. نکاتی که در دوره های آموزشی فروش اینترنتی ارائه می شوند، باعث می گردد که یک جریان مداوم فروش به وجود بیاید. بدون این جریان پیوسته، کسب و کار ها در کوتاه مدت از حوزه تجارت الکترونیک به تدریج خارج می شوند.

وقتی سودآوری در میان نباشد، مدیریت سایت یا کسب و کار آنلاین بیهوده است. تنها زمانی، معاملات پرسود را تجربه می کنید که بتوانید به فروش اینترنتی بیشتری دسترسی داشته باشید.

در دو دهه اخیر، تجارت الکترونیکی بسیار پیشرفت کرده است اما تا حدود ۲۰ سال پیش، هنوز تصور اینکه افراد، محصولات و خدمات را از اینترنت سفارش دهند بسیار ضعیف بود و گاهی دشوار و غیر ممکن به نظر می رسید! فروش اینترنتی محصولات و خدمات به تدریج توسعه پیدا کرد تا جایی که امروزه بعد از ۲۰ سال به یک رقابت جدی تبدیل شده است. کسب و کارهای آنلاین، روز به روز در حال توسعه و گسترش هستند.

در راستای این رونق تجاری، مباحثی که بتوانند کسب و کارهای آنلاین را پشتیبانی کنند نیز بسیار مهم شدند. مباحثی نظیر آموزش فروش اینترنتی، مشاوره فروش اینترنتی و مشاوره بازاریابی آنلاین، نمونه‌ ای از این خدمات هستند. از آنجایی که دوره ‌های آموزشی در چند سال اخیر به صورت غیر حضوری و آنلاین ارائه می شوند، برای فروش اینترنتی هم این فرصت فراهم شده است.

آموزش غیرحضوری فروش اینترنتی و آموزش های حضوری، فرصت تجربه و یادگیری را برای مخاطبان و کاربران فراهم می کنند. با این دوره های آموزشی، علاقه ‌مندان به مسئله فروش اینترنتی، یاد می‌ گیرند که چطور در حوزه های عمومی و تخصصی کار کنند. مهارت های آموزش فروش اینترنتی برای محصولات فیزیکی، محصولات مجازی یا خدمات مختلف ضرورت دارد.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش آنلاین , آموزش فروشندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

کارمندی که در جایگاه مشاور فروش B2B کار می کند، شخصی است که تحت قرارداد استخدام قانونی و دائمی، در شرکت شخص دیگری کار می کند؛ طبق قرارداد، کارفرما حق دارد جزئیات عملکرد مشاور فروش را کنترل کند.

وقتی شما به عنوان مدیر، یک کارمند را برای شغل مشاور فروش استخدام می کنید، این مزیت را در اختیار دارید که می توانید کارکرد و عملکرد آن شخص را به طور کامل در طول کار، کنترل و هدایت کنید. شما می توانید آن فرد را به روشی که می خواهید کارها انجام شوند، آموزش دهید و از آن شخص بخواهید فقط و فقط برای شرکت شما کار کند. در این حالت، مشاور فروش نمی تواند برای شرکت دیگری، خدمات خود را ارائه دهد.

در این مدل نحوه همکاری با یک مشاور فروش B2B، مدیران شرکت ها در مورد وظایفی که به کارمند اختصاص می دهند یا در مورد امکان اخراج یا تعلیق کار، اختیار کامل دارند و هیچ محدودیت برای کنترل عملکرد این کارمند نخواهند داشت!

از طرف دیگر، مشاوران فروش در یک مجموعه ثابت، با انبوهی از قوانین و مقررات که به آنها اعلام می شود، روبرو هستند. دولت، میزان پرداخت دستمزد یا حقوق، اضافه کاری و سایر قوانین کار را تنظیم می کند. پرداخت این مبالغ ثابت بر عهده مدیر شرکت است. در این قرارداد ثابت، مدیران موظف هستند که بیمه، مالیات حقوق، بیمه بیکاری و حقوق دیگر را به کارمند خود پرداخت کنند.

اگر می خواهید مشاوران فروش B2B را به صورت ثابت برای شرکت خود استخدام کنید، حتماً به این موارد توجه داشته باشید. این نوع قراردادهای همکاری از برخی جهات، مزیت محسوب می شوند و از دیدگاه دیگر، ممکن است چندان مناسب نباشند!



:: برچسب‌ها: مشاور فروش , مشاور فروش b2b , بهترین مشاور فروش , تعرفه مشاوره فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

قبل از انتخاب استراتژی برای پیاده سازی، باید فرایندهای فروش فعلی خود را بررسی کنید، بخش‌های بازار هدف خود را مشخص کنید و معین کنید که کدام نوع تعامل را ترجیح می‌دهند؛ چند تصمیم گیرنده در فرآیند خرید درگیر هستند؛ و چقدر می‌توانید یک چرخه فروش را ادامه دهید.
واقعیتی که نمی‌توان انکار کرد این است که فروش B2B بسیار تغییر کرده است.

فروش B2B در واقع یافتن چشم انداز مناسب و ارتباط با حداکثر تصمیم گیرندگان در شرکت است و این کار باید با ارسال پیام مناسب، در زمان مناسب و از طریق کانال مناسب انجام گیرد. اگر متقاضی پیشرفت در این حوزه هستید، بدون شک به آموزش فروش B2B نیاز دارید.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , آموزش فروشندگی , آموزش فروش در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

68٪ از مشتریان B2B در مورد راه حل‌های مورد نیاز خود، در موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی تحقیق می‌کنند. فروش با شبکه‌های اجتماعی روی مورد دوم، متمرکز است.

منظور از آموزش فروش B2B بر اساس رسانه‌های اجتماعی، آشنایی با روش‌های تحقیق در بازار هدف است؛ سپس باید بدانید که چطور بر ایجاد روابط با شرکت‌ها متمرکز شوید. این کارها، به عنوان اولین گام در فروش هستند.

این روش‌ها معمولاً شامل اهرم شبکه‌های اجتماعی مانند LinkedIn ، Twitter ، Facebook و سایر شبکه‌ها برای به اشتراک گذاشتن محتوای مربوطه است تا خریداران و مشتریان بیشتری جذب شوند.

فروش در رسانه‌های اجتماعی برای مشاغل B2B کارساز است زیرا در ابتدا، با مشتریان، ارتباط برقرار می‌شود و سپس روی فروش، متمرکز خواهد شد.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش b2b , آموزش فروشندگی , آموزش فروش و بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

مشاور فروش بودن، چیزی فراتر از تماس تلفنی با مشتری یا ملاقات حضوری با مشتری است. فعالیت های گسترده ای وجود دارد که مشاوران فروش هر روز باید در مشاغل خود انجام دهند.

به روز بودن طبق آخرین تغییرات بازار، حفظ روابط با مشتری و اطمینان از اینکه شرکت ها مطابق با همان تغییرات در بازار به کار کردن ادامه می دهد، همه موارد مهم برای مشاوران فروش هستند. برای تبدیل شدن به یک مشاور حرفه ای، نیاز دارید در دوره های حرفه ای و تخصصی مشاوره فروش محصولات شرکت کنید.



:: برچسب‌ها: مشاور فروش صنعتی , مشاور فروش آنلاین , مشاور فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

فروش استراتژیک، یک تاکتیک است که بر کمک به کسب و کارها برای انجام معاملات پیچیده متمرکز است. هسته اصلی این روش این است كه شما می‌توانید جنبه‌های مختلف در شرکت هدف را بشناسید و بدانید که آنها چه تأثیری بر روند فروش شما دارند.

به عنوان مثال، تصور کنید می‌خواهید یک ابزار مدیریت پروژه و اتوماسیون را به یک شرکت بفروشید. در این حالت، اولین نقطه تماس شما می‌تواند مدیر عملیات یا مدیر بازاریابی باشد که به دنبال ابزارهای بهره وری برای افزایش کارایی تیم، است.

با آنها تماس می‌گیرید و بنابراین شما ارزش پیشنهادی خود را مطابق با نیازهای بخش بازاریابی، در هنگام برقراری ارتباط ارائه می‌کنید. سپس اطلاعات مورد نیاز را به مدیر بازاریابی ارائه می‌دهید تا قانع شود خدمات یا محصولات شما مناسب هستند.

این، یک فروش استراتژیک است. در بحث‌های آموزش فروش B2B، روش دقیق اجرای این تکنیک برای هر محصول به شما یاد داده می‌شود.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , آموزش فروش آنلاین , آموزش فروش b2b ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

ایجاد یک کمپین بازاریابی که “ویروسی می شود” هدف هر بازاریابی موفق و اصولی است. عبارت “ویروسی می شود” به معنای آن است که تبلیغات و هر چیزی که منتشر می شود توسط مخاطبان به صورت مویرگی یا همان ویروسی، به سرعت منتقل شده و به اشتراک گذاشته می شود. جالب آن است که بدانید برای اینکه در این کمپین ها موفق تر باشید به پلن فروش مویرگی نیاز دارید.

راز ایجاد کمپینی که خیلی سریع، “ویروسی می شود” واقعاً چیست؟ …. پاسخ، شاید اندکی، پیچیده است.

در حقیقت، تقریباً غیرممکن است که پیش بینی کنید چه کمپین هایی ویروسی می شوند و کدام یک در این راه، شکست می خورند! با این اوصاف، مراحلی وجود دارد که می توانید برای افزایش احتمال ویروسی شدن کمپین خود انجام دهید.

ادامه مطلب در سایت دکتر احسان پیروز



:: برچسب‌ها: پلن فروش مویرگی , احسان پیروز , پلن فروش , بهترین پلن فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

از مشتری یک قهرمان بسازید!
تحقیقات زیادی ثابت کرده است که تاثیرات روانشناختی مشتری در مواجه شدن با رفتار فروشنده، به نوعی در وفادار بودن مشتری و ثبات خرید، منعکس می شود. این جمله به مفهوم آن است که رفتار مثبت تیم فروش بر اساس ویژگی های روانشناسی مشتری، باعث می شود حفظ اعتماد و رضایت آنها جلب گردد.

توضیحات فوق به عنوان یکی از مهمترین تکنیک ها در آموزش فروشندگی به افراد یاد داده می شود. شما باید از مشتریان خود یک قهرمان بسازید. اعتماد به نفس لازم را در آنها تلقین کنید و در همان راستا به آنها توضیح بدهید که محصولات یا خدمات شما چه سود و مزایایی برای آنها فراهم می‌کنند.

مشتریان شما بسیار برای وقت خود، ارزش قائل اند. شما باید بررسی کنید که چالش های زندگی روزمره مشتریان شما چیست و شما چگونه می‌توانید این چالش ها و مشکلات را برطرف کنید. اگر به مشتری اهمیت بدهید، نشان دهنده شخصیت و حرفه ای بودن شما است.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , آموزش فروشندگی , بهترین آموزشگاه فروش و بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد