نوشته شده توسط : احسان پیروز

  • آماده شدن از نظر ذهنی

یکی از مهارت هایی که در دوره آموزش فروش تلفنی به شما یاد داده می شود این است که ذهن خود را آماده کنید تا با انواع برخوردها از سوی مشتری و مخاطب بتوانید روبه رو شوید. شاید در نگاه اول، یک تماس تلفنی سرد و خسته کننده باشد.

بسیاری از مخاطبان، تماس های شما را در چند ثانیه اول بدون پاسخ می گذارند یا برخی دیگر، حتی با کلمات و جملات ناراحت کننده با شما صحبت می کنند. اگر می خواهید در فروش تلفنی موفق شوید باید یاد بگیرید که چطور آرامش خود را حفظ کنید و کلام راحت تری داشته باشید.

  • تعیین هدف مناسب در فروش

در دوره آموزش فروش تلفنی یاد می گیرید که برای هر تماس خود هدف مشخصی در ذهن داشته باشید. انجام وظایف فروش شما از طریق تلفن بر اساس همین اهداف تعیین می شود. اگر در یک تماس تلفنی هدف شما فروش محصول خاص است، بهتر است یک اطلاعات کامل و جامع را جمع آوری کنید و آن ها را به گونه ای مرتب کنید که برای مخاطب خسته کننده نباشد.

  • لحن مناسب در فروش تلفنی

یکی دیگر از مهمترین مهارت هایی که در دوره آموزش فروش تلفنی یاد می گیرید این است که چگونه لحن کلام خود را تغییر دهید. شما هم زمان با اینکه باید شمرده و تخصصی صحبت کنید، کلام و لحن شما باید آرام و حرفه‌ای باشد. بدون اینکه تمرینی در نحوه صحبت کردن داشته باشید نمی توانید به مهارت مکالمه در فروش تلفنی دست پیدا کنید.

در ابتدای مکالمه، در حین معرفی محصول و در پایان مکالمه، لحن و نحوه جملات شما متفاوت خواهد بود و تمام این مهارت ها در دوره آموزش فروش تلفنی به شما یاد داده می شود.

برای اینکه بتوانید قضاوت کنید آیا کلام و ذهن شما مناسب است یا خیر، یک گفتار کوتاه را ضبط کنید و به عنوان مخاطب به آن گوش کنید. تمام عیب ها، نقص ها یا نقاط قوت را به راحتی متوجه می شوید.



:: برچسب‌ها: دوره آموزش فروش تلفنی , آموزش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

هدف خود را مشخص کنید. قاعدتاً مشخص کردن هدف شرکت باید همیشه اولین قدم شما در برنامه ریزی تماس تلفنی – یا هر گونه فعالیت تجاری دیگر باشد. آیا هدف شما این است که خود را به عنوان یک مشاور قابل اعتماد معرفی کنید؟ یا اینکه باید معامله خاصی را قرارداد ببندید؟ وقتی هدف اصلی خود را تعیین می کنید، می توانید مراحل بعدی روش های برنامه ریزی فروش را برای دستیابی به آن دنبال کنید.
وضعیت موجود را ارزیابی کنید. نکته بعدی در لیست روش های برنامه ریزی فروش، ارزیابی صادقانه وضعیت است و این حالت، به هدفی که در مرحله اول تعیین کرده اید مربوط خواهد شد. اگر هدف شما گسترش روابط تیم فروش با مشتری است، ارزیابی وضعیت فعلی، شامل تعریف روابط فعلی در مجموعه تیم فروش شرکت خواهد بود.
موانع موفقیت را فهرست و جمع آوری کنید. این مرحله می تواند یکی از مهمترین مراحل برای دستیابی به اهداف شما باشد: گزارش دقیقی از موانع موفقیت خود ایجاد کنید. شناسایی عوامل و موانعی که دقیقاً در برابر آن قرار دارید می تواند بسیار الهام دهنده باشد و باعث شود که ایده های جدید در مورد چگونگی غلبه بر موانع در ذهن شما ایجاد شود. این را می توانید در تمام روش های برنامه ریزی فروش پیدا کنید.
نقاط قوت و دارایی های خود را ارزیابی کنید. نگاهی صادقانه به منابع در دسترس خود بیندازید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از آنها برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. نقاط قوت و دارایی ها می توانند مواردی مانند روابط شخصی، مجموعه فروش، مزایای رقابتی مانند محصولات جدید و موارد دیگر را شامل شود. مزیت رقابتی در همه روش های برنامه ریزی فروش مورد توجه و تمرکز قرار می گیرد.
استراتژی ویژه ای برای فروش ایجاد کنید. با استفاده از اطلاعاتی که در مراحل اول تا چهارم، جمع آوری کرده اید، با تشریح چگونگی رسیدن به هدف، برنامه فروش خود را توسعه دهید. بسته به شرایط شرکت، برنامه شما ممکن است شامل فروش یک محصول خاص و یا مراحلی باشد که برای قانع کردن مشتری خود استفاده می کنید. نوشتن استراتژی، جزئی جذایی ناپذیر از انواع روش های برنامه ریزی فروش است.
نیازهای خود را شناسایی کنید. هنگامی که به واسطه روش های برنامه ریزی فروش، استراتژی اصلی خود را عملی کردید، زمان آن فرا رسیده است که آنچه برای انجام کار نیاز دارید را مشخص کنید. نیازهای شما ممکن است مواردی مانند یک فروش جزئی یا یک برنامه آزمایشی عمده فروشی را شامل شود. همچنین می توانید لیستی از حساب ها را آماده کنید. نکته مهم، شناسایی نیازها از قبل اقدام به برنامه ریزی برای فروش است.
یک طرح عملیاتی ترسیم کنید. برنامه فروش، با استراتژی فروش همراه است که در مرحله پنجم شرح داده شده است: این یعنی یک لیست گردآوری شده از مراحل تاکتیکی است که برای انجام استراتژی، مورد نیاز خواهد بود. برنامه عملیاتی ممکن است شامل مواردی همچون نهایی کردن قیمت گذاری با شرکت قبل از انجام فروش باشد.



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی فروش مویرگی , روش های برنامه ریزی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

بهترین مشاور فروش اینترنتی از مهارت هایی که دارد برای فروش خدمات و محصولات در کسب و کارهای مختلف بهره می گیرد. اگر شما صاحب کسب و کار هستید اما یک مشاور فروش آنلاین را در اختیار نگرفته ‌اید، به طور موقت می توانید با مهارت های نسبی برای فروش محصولات و خدمات خود اقدام کنید. برای موفقیت بیشتر نیاز دارید که خدمات مشاوره فروش اینترنتی را از بهترین کارشناسان دریافت کنید.

یکی از مهارت هایی که به فروش بیشتر شما کمک می کند این است که نیاز مخاطب را در نظر بگیرید. به طور نمونه، سوالاتی را از مخاطب بپرسید که نیازهای تجاری و روزمرگی آنها را آشکار می سازد.

سوال کردن یک مهارت مهم برای مشاور فروش اینترنتی به شمار می رود. سوال پرسیدن، یک مهارت ارزشمند است که باعث می‌شود استراتژی فروش را بهتر تنظیم کنید. اگر از مخاطب سوال بپرسید، نیازهای او را درک کرده اید و برای ارائه محصول و خدمات از آنها بهره می گیرید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در خدمات مشاوره فروش اینترنتی متوجه می شوید این است که در حال حاضر شرکت شما با چه چالش‌هایی روبرو است؛ همچنین مشاور فروش به شما می گوید مهمترین مشکلات که در اولویت قرار دارند چه چیزهایی هستند و قرار است با حل آنها به چه نتایجی دست پیدا کنید.
اگر از خدمات مشاوره فروش اینترنتی استفاده کنید، به اندازه کافی انگیزه لازم را برای ادامه کار به دست می آورید. مهارت های فروش و بازاریابی را می توانید شخصاً به دست بیاورید و آن را ارتقا دهید. در کنار این مهارت ها، مشاور فروش اینترنتی با تجربه و حرفه ای، اهرم موفقیت شما خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: فروش اینترنتی , مشاور فروش , خدمات مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

آموزش فروش تلفنی به مجموعه مهارت ‌ها و مطالبی گفته می ‌شود که برای کادر تیم فروش تلفنی ارائه می گردد. فروش تلفنی، یکی از سخت ‌ترین روش های بازاریابی است. برقراری یک تماس سرد و خشک می تواند منجر به شکست یک فروش شود و این یعنی مشتری از دست رفته است. بسیاری از بازاریابان از فروش تلفنی فراری هستند، اما غافل از اینکه روش فروش تلفنی یکی از بهترین روش ها برای صنایع و برخی مشاغل خدماتی است.

تیم فروش در هر شرکت یا هر سازمان باید الزاماً از مفاهیم فروش تلفنی اطلاع داشته باشد. مدیران هم باید برنامه ریزی داشته باشند که تمام کارمندان بخش فروش در دوره آموزش فروش تلفنی شرکت کنند. حتی اگر تیم فروش در حوزه هایی غیر از فروش تلفنی فعالیت می کند، این مهارت ها الزامی هستند. اگر تمایل دارید به عنوان بازاریاب در حوزه فروش تلفنی کار کنید، نکات زیر را در نظر داشته باشید.



:: برچسب‌ها: فروش تلفنی , آموزش فروش , آموزش فروش تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

برای اینکه متدولوژی فروش به نتیجه مثبتی برسد باید معیارهای مختلف که به موفقیت روش کمک می‌ کند حتماً رعایت شوند. اولین و مهمترین نکته در تاثیرگذاری استراتژی روش فروش، تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت است. برای اینکه روش های فروش به درستی به نتیجه برسند، تمام برنامه ‌ریزی ‌ها بر اساس اهداف، چیده می ‌شوند. برای تدوین برنامه فروش باید در هر مرحله، با بررسی یک هدف، سوالات متعددی پرسیده شود و برنامه‌ های اجرایی بر اساس پاسخ ‌های احتمالی به آن سوال نوشته می ‌شوند.

در فرایند فروش، توجه به “روش فروش” در یک قسمت از چرخه فروش اعمال می شود و کل چرخه را در بر نمی گیرد. مثلاً برای اینکه برای روش فروش یک محصول خاص، برنامه بریزید، باید ارزش و صلاحیت محصول را مشخص کنید و یک نسخه آزمایشی از پلن فروش را بنویسید. تفاوت بین “متدولوژی فروش” و “فرآیند فروش” در حقیقت در همین روش برنامه ‌ریزی است.

هر سازمانی باید فرآیند فروش منحصر به فرد خود را بر اساس تغییرات بازار و مشتریان تنظیم کند. ارزیابی محصولات و موقعیت شرکت ها در یک صنعت خاص، در برنامه ریزی فرآیند فروش تاثیر دارند. آنچه در متدولوژی فروش برای یک شرکت مفید واقع می ‌شود ممکن است برای یک شرکت دیگر اصلاً کاربردی نباشد. این موارد نکاتی هستند که در مورد “فرآیند فروش” بسیار مطرح می شوند.

علیرغم نکاتی که در بالا اشاره کردیم، درباره متدولوژی فروش، این نکات چندان اهمیت ندارند. تیم فروش در شرکت های مختلف می تواند روش های فروش یکسانی را پیاده سازی کند و به موفقیت دست پیدا کند. لازم نیست که فرآیند فروش در این شرکت ها چگونه است و چه اقداماتی انجام می ‌دهند یا موقعیت شرکت کجاست، “روش فروش” می تواند یکسان باشد اما “فرآیند فروش” الزاماً باید متفاوت و خاص باشد. تمام بنگاه های اقتصادی به اجرای روش فروش و فرآیند فروش به صورت مجزا نیاز دارند.



:: برچسب‌ها: متدولوژی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که یک مشاور فروش اینترنتی چگونه می تواند به فروش خدمات و محصولات کمک کند؟ اگر یک وبسایت داشته باشید که محصولات و خدماتی را برای فروش ارائه می دهد، حتماً به مهارت های فروش و بازاریابی نیاز پیدا خواهید کرد. ارتباطات موثر با مخاطبان و مشتریان باعث می شود اعتبار کسب و کار شما بالاتر رود و فروش افزایش پیدا کند. این کارها دقیقاً طبق اصول و قواعدی باید انجام گیرد. یک فرد که خدمات مشاوره فروش اینترنتی را ارائه می دهد به پیچ و خم های این مسیر مسلط است.

با نظر به افزایش رقابت در دنیای اینترنت، فروختن یک قطعه کوچک به عنوان محصول کاربردی یا مصرفی اهمیت پیدا می‌کند. بزرگ ترین شرکت ها برای کوچک ترین محصولات خود تبلیغات گسترده انجام می دهند. آنچه می تواند فروش اینترنتی را افزایش دهد، عمل کردن طبق قوانین تجارت الکترونیکی است.

به طور طبیعی و معمولی می توان فروش را تا حداکثر مقدار قابل توجهی افزایش داد اما زمانی که یک مشاور فروش اینترنتی به شما کمک کند، اطمینان می‌دهیم که درآمد غیر منتظره ‌ای را مشاهده خواهید کرد.

شاید از خود بپرسید که چگونه می توانم بهترین مشاور فروش اینترنتی را پیدا کنم؟ ممکن است درباره این موضوع فکر کنید که اگر چه این همه رقابت در فضای اینترنت وجود دارد آیا تضمینی هست که کسب و کار من به رتبه بالایی برسد و فروش من افزایش پیدا کند؟

اگر صاحب کسب و کار هستید این موارد جزء جدایی ناپذیر از فرایند فعالیت شما است. خوشبختانه روش های فروش حرفه ‌ای وجود دارد که به عنوان مهارت فروش و بازاریابی معرفی می شوند. شخصی که خدمات مشاوره فروش اینترنتی را به شما ارائه می دهد با استفاده از همین روش های جدید، کسب و کار شما را در عصر دیجیتال، یک گام از رقبا جلوتر خواهد برد.



:: برچسب‌ها: تعرفه مشاوره فروش , خدمات مشاوره فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

آشنایی با اصول بازاریابی محتوایی در فروش اینترنتی
بازاریابی محتوایی برای فروش اینترنتی محصولات و خدمات یعنی شما بر اساس نوشتن یک متن قوی می ‌توانید مخاطبان را به خرید کردن تشویق کنید. در دوره آموزش فروش اینترنتی به شما یاد داده می ‌شود که بازاریابی محتوایی چیست و چگونه می توانید یک متن قوی و تاثیرگذار بنویسید.

در دنیای تجارت الکترونیکی، بازاریابی محتوایی به شدت در حال توسعه و گسترش است. علاوه بر این که می ‌توانید با نوشتن یک محتوای خوب، مشتری را به خرید کردن ترغیب کنید و فروش خود را افزایش دهید. از طرف دیگر می توانید برای بخش بلاگ وب سایت خودتان محتواهای جذاب بنویسید.

استفاده از عوامل محرک فروش در فروش آنلاین
یکی از مهمترین مطالبی که در دوره های آموزش فروش اینترنتی یاد می‌گیرید استفاده از عوامل تحریک کننده مشتری برای خرید یک محصول است. شما یاد می گیرید که مزیت رقابتی به وجود بیاورید تا به مشتری نشان دهید که مزیت خرید این محصول یا این خدمات خاص چیست.
صرفه جویی در وقت و هزینه ها مهم ترین نکاتی هستند که مشتریان هنگام خرید محصولات یا خدمات، آن را دنبال می‌کنند. اگر محصولات خاص را همراه با تخفیف یا جوایز ویژه ارائه دهید، فروش افزایش پیدا می کند. مسلط بودن روی متن نوشتاری که محصولات شما را توضیح می ‌دهد یکی از این عوامل است. در دوره های آموزش فروش اینترنتی تمام این موارد به طور کامل به شما یاد داده می شوند.

آشنایی با نحوه فعالیت در اینترنت
اگر در دوره های آموزش فروش اینترنتی شرکت کنید به طور کلی یاد می گیرید که چگونه کسب و کار خود را در اینترنت گسترش دهید. در این دوره ها آموزش کامل درباره تکنیک های سئو، انتخاب کلمه متناسب با یک وب سایت، تجزیه تحلیل بازار و رقبا، نحوه انتشار آگهی های اینترنتی، نحوه قیمت گذاری صحیح محصولات و نظایر اینها ارائه می شود.

البته در این قسمت لازم است خاطر نشان سازیم که تکنیک های فروش اینترنتی بسیار متنوع هستند و برای هر کسب و کار به صورت مجزا باید تعریف شود. اگر تصمیم دارید کسب و کار خود را گسترش دهید و محصولات و خدمات بیشتری را بفروشید، نیاز به یک دوره حرفه ای و تخصصی در حوزه آموزش فروش اینترنتی دارید.

نحوه برقراری ارتباط موثر
در دوره های حرفه ای آموزش فروش اینترنتی معمولاً تیم فروش یا افراد یاد می گیرد که چگونه ارتباط موثر با مشتری و سایر شرکت ها در حوزه خود برقرار کند. تجزیه و تحلیل رقبا و نحوه فعالیت آنها می تواند پیوند نزدیکی را ایجاد کند تا امکان مبادلات و معاملات افزایش داشته باشد.
به طور مثال برای رونق فروش می توانید در انجمن های تخصصی شرکت کنید. این انجمن ها می تواند یک جلسه کاری باشد یا انجمن های آنلاین که چند نفر بتوانند تبادل نظر انجام دهند.

تمام تکنیک هایی که در آموزش فروش اینترنتی ارائه می ‌شوند بر اساس گذر زمان است؛ یعنی روش ها باید به تدریج اجرا شوند تا اثرگذاری خود را داشته باشند. بازاریابی تلفنی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی بر اساس حضور در شبکه های اجتماعی، جدیدترین روش هایی هستند که فروش را افزایش می دهند.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , آموزش فروش اینترنتی , فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

زمانی می توانید یک مشاور فروش B2B را به صورت دائمی استخدام کنید که اهداف زیر را در نظر داشته باشید:

  • کارهای مشاوره فروش و بازاریابی و … باید زیر نظر شما انجام شود
  • شما تصمیم دارید ساعات کار، ابزار و وسایل مورد استفاده مشاور فروش را دائماً کنترل کنید
  • اگر به خدمات مشاوره فروش B2B، در طولانی مدت نیاز دارید
  • اگر این خدمات برای تجارت شما ضروری است و یک کار جانبی محسوب نمی شود.


:: برچسب‌ها: مشاور فروش , مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش , مشاور فروش b2b ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()