نوشته شده توسط : احسان پیروز

مشاور فروش B2B، فردی حرفه ای و با تجربه است که به تمام حوزه های فروش و بازاریابی برای مشاغل B2B تسلط دارد. هنگامی که شغل جدیدی را شروع می کنید، به طور قطع تصمیم خواهید گرفت که از یک یا چند نفر در این زمینه کمک بگیرید. این افراد می توانند مشاوران فروش و بازاریابی باشند تا به شما کمک کنند فعالیت خود را در میان رقبا، برجسته تر نشان دهید. این مسئله برای مشاغل تجارت بیزنس – بیزنس بسیار پر رنگ تر است.

بیشتر صاحبان مشاغل کوچک، کار خود را با استخدام برخی پیمانکاران برای کار در محل شرکت شروع می کنند، اما در برخی موارد ممکن است تصمیم بگیرند که یک یا دو کارمند استخدام کنید. در این مورد، منظور ما این است که شرکت ها برای صرفه جویی در هزینه های استخدام کارمندان و حقوق دادن به آنها، مشاوران فروش B2B را به صورت قراردادی یا پیمانکاری خدمات، دعوت به همکاری می کنند. برخی نیز در این میان سعی دارند به صورت دائمی از این مشاوران فروش بهره ببرند. چه بخواهید از مشاوران فروش B2B به صورت قراردادی استفاده کنید یا آنها را استخدام کنید، نحوه همکاری و دریافت خدمات آنها برای افزایش فروش، فوت و فن های خاص خودش را دارد. هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایبی هستند. در این متن به مزایا و معایب استخدام مشاوره فروش B2B در مقابل خدمات مشاوره قراردادی کوتاه مدت، اشاره شده است.



:: برچسب‌ها: بهترین مشاور فروش , مشاور فروش صنعتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

بدون داشتن یک برنامه فروش کاملاً مشخص در حوزه فروش مویرگی، کسب و کار شما برای شکست راه اندازی شده است. اگر اداره مشاغل و برنامه ریزی فروش را یک سفر در نظر بگیریم، طراحی یک نقشه (برنامه ریزی فروش) می تواند باعث پیشگیری از سردرگمی و انحراف شما از مسیر سفر گردد. توزیع (فروش مویرگی) به معنای در دسترس قرار دادن یک محصول برای خرید از طریق پخش آن در بازار است. این موضوع شامل حمل و نقل، بسته بندی و تحویل می شود. برنامه ریزی فروش مویرگی برای افزایش دامنه سودآوری یک مجموعه یا شرکت ضروری است.

توزیع کننده به شخصی گفته می شود که کالایی را خریداری، ذخیره کرده و سپس از طریق کانال توزیع به فروش برساند. آنها بین تولیدکنندگان و خرده فروشان و یا مصرف کنندگان قرار دارند و به نمایندگی از یک شرکت خاص در مقابل نمایندگی خود کار می کنند. معمولاً توزیع کنندگان در روابط مشترک با مشتریان و تولیدکنندگان مشارکت دارند.



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی فروش مویرگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

در تکنیک های آموزش فروش یک بخش اصلی وجود دارد که به شما می گوید مشتریان واقعی را پیدا کنید. کارشناسان فروش با آموختن فوت و فن های این قسمت یاد می‌گیرند که بیشتر وقت خود را برای مشتریان واقعی و افرادی که قصد خرید قطعی را دارند صرف کنند. برای ورود به مقدمه این کار، کارشناس فروش باید بداند که دقیقاً چه کسی را هدف قرار می ‌دهد، نیاز برای یک محصول یا خدمات چیست و چگونه می تواند او را به خرید کردن تشویق کند. شناسایی چالش های مشتری و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها در استفاده از این خدمات در این مسیر بسیار مفید خواهد بود.

کارشناس فروش در دوره های آموزش فروش یاد می گیرد که چگونه در مورد محصول یا خدمات، ارزش گذاری کند و آن ارزش را به مشتری منتقل نماید. به طور مثال اگر برای یک محصول خاص روی گروهی از افراد تمرکز داشته باشید بهتر می توانید آنها را به مشتری و سپس به خریدار تبدیل کنید. برای این گروه از خریداران، وقت و انرژی زیادی تلف نمی شود؛ همه برنامه ‌ریزی ‌ها از قبل انجام شده و کارشناس فروش فقط در زمان مشخص و مناسب کالا را می فروشند.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , آموزش فروش اینترنتی , دوره آموزش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

با شرکت در دوره آموزش فروش تلفنی، مهارت های فروش خود را ارتقا می دهید. مهارت های فروش، دنیای گسترده ‌ای دارد. به طور مثال یاد می گیرید روی منفعت مشتریان خود تمرکز کنید. نیاز و مشکلات آنها را بشناسید. یاد می گیرید که محصولات و خدمات را به گونه ‌ای توضیح دهید که بر اساس منفعت مشتریان دسته ‌بندی شده ‌اند. صرفه جویی در وقت و هزینه و منابع، مهم ترین مسائلی است هستند که اکثر مشتریان، آنها را دنبال می کنند.

در دوره های آموزش فروش تلفنی یاد می گیرید چگونه از پشت تلفن، مشتری را به گوش کردن تشویق کنید. در راستای اینکه صحبت های شما کوتاه و مفید است، باید مدت زمان مشخصی را برای فروش در نظر بگیرید. مکالماتی که بیشتر از ۵ یا ۷ دقیقه طول بکشد، مشتری را خسته می کند. توضیحات کمتر از ۲ دقیقه هم کارآمد و مفید نیستند. دوره آموزش فروش تلفنی به شما یاد می دهد زمان خود را مدیریت کنید و بیشتر از هر دوره دیگر به موفقیت برسید.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , دوره آموزش فروش , آموزش فروش در تهران , آموزش فروشندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

اگر در جایگاه شغلی مشاور فروش اینترنتی به کسب و کارها مشاوره می دهید نیاز دارید که فعالیت خود را ارتقا دهید. یک سری راهکارها و ترفندها وجود دارد که کمک می کند خدمات مشاوره فروش اینترنتی را بهتر ارائه دهید و حوزه کاری خود را گسترش دهید. در این مطلب به راهکارهای موثری اشاره می کنیم که می توانید از آنها به عنوان یک دستورالعمل راهنما استفاده کنید.

راهکار شماره ۱: مشاور فروش اینترنتی با مشتریان خود ارتباط مستمر دارد
تماس برقرار کردن با مشتریان باعث ‌می شود مشاور فروش اینترنتی بتواند محبوبیت بیشتری به دست آورد. لازم نیست که هر روز با مشتریان خود تماس بگیرید. بهتر است یک برنامه زمانی مشخص و تعیین کنید و به طور مثال در هر ماه، یک بار پیرامون خدمات مشاوره فروش اینترنتی با آنها صحبت کنید. مشکلاتی که وجود دارد را جستجو کنید و به آنها توضیح دهید که راه حل های منطقی را می توانید ارائه دهید.

راهکار شماره ۲: ارتباطات خود را در مشاغل گسترش دهید
اگر مشاور فروش اینترنتی هستید و برای یک یا چند سازمان کار می کنید، بهتر است ارتباط خود را با بیشتر از یک نفر در شرکت مشتری گسترش دهید. امروزه وضعیت کسب و کارها به گونه ای است که به سرعت از یک موقعیت به موقعیت دیگری منتقل می‌شوند. مشتری که امسال، خدمات مشاوره فروش اینترنتی را از شما دریافت کرده است ممکن است سال آینده در جایگاه فعلی خود نباشد. حلقه ارتباطی خود را با افراد گسترش دهید تا هم اعتماد آنها را جلب کنید و هم برای سال های آینده، شانس بیشتری برای ارائه خدمات داشته باشید. به این ترتیب شما به عنوان یک مشاور فروش اینترنتی حرفه ای معرفی خواهید شد.

راهکار شماره ۳: مشاوره فروش اینترنتی را از مراحل ابتدایی و با حجم کم آغاز کنید
وقتی می‌خواهید مشاور فروش اینترنتی شوید، خدمات خود را در حجم اندک ارائه دهید. هر چه خدمات، حرفه ای تر و پیچیده تر باشد، مشتری به زمان بیشتری برای تصمیم گیری در مورد پذیرش آن نیاز دارد. از مشاوره ساده کوتاه مدت برای اعتماد سازی را شروع می‌کنید. با این حال برای همین خدمات کوچک برای مشاوره فروش اینترنتی هم هزینه ای را در نظر بگیرید؛ در غیر این صورت ممکن است مشتری آن را یک روش بازاریابی تلقی کند و ارزش کمتری قائل شود. از راه های کوچکتر برای تبدیل شدن به بزرگترین و حرفه ای ترین مشاور فروش اینترنتی استفاده کنید.

راهکار شماره 4: تغییرات در شرکت ها را دنبال کنید
اگر یک مشاور فروش اینترنتی حرفه ‌ای هستید باید تغییرات در سازمان ها و شرکت ها را دنبال کنید. چه برای آنهایی که مشتری شما هستند و چه برای شرکت هایی که هنوز خدمات مشاوره فروش را به شما سفارش نداده‌اند باید به دنبال تغییرات باشید تا مشتری را از دست دهید. هر گونه تغییر در تیم مدیریتی باعث از دست رفتن کسب و کار تجاری خواهد شد. به عنوان مشاور فروش اینترنتی باید بدانید که رقبای یک کسب و کار چه تعداد هستند، چگونه فعالیت می کنند، بازار هدف چگونه در حال تغییر است و بزرگترین مشکل مشتری برای فروش اینترنتی چیست.

راهکار شماره 5: خلاقانه و مبتکرانه فکر کنید
اگر می خواهید یک مشاور فروش اینترنتی حرفه ای شوید و مشتریان جدید تری به دست بیاورید، از ایده های جدید و خلاقانه در هر کسب و کاری استقبال کنید. مشاورانی که در صنایع خاص فعالیت می کنند معمولاً دیدگاه محدودتری دارند. سعی کنید تبادل نظر خود را با کارشناسان شرکت ها بالاتر ببرید، ایده های خلاقانه را جمع آوری کنید و پیشنهاداتی را بدهید که روش های سنتی را کنار می‌گذارد و می تواند فروش اینترنتی را بر اساس استراتژی های جدید در فضای آنلاین افزایش دهد.

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش , مشاوره فروش , خدمات مشاوره فروش , تعرفه مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

آشنایی با نحوه فعالیت در اینترنت
اگر در دوره های آموزش فروش اینترنتی شرکت کنید به طور کلی یاد می گیرید که چگونه کسب و کار خود را در اینترنت گسترش دهید. در این دوره ها آموزش کامل درباره تکنیک های سئو، انتخاب کلمه متناسب با یک وب سایت، تجزیه تحلیل بازار و رقبا، نحوه انتشار آگهی های اینترنتی، نحوه قیمت گذاری صحیح محصولات و نظایر اینها ارائه می شود.

البته در این قسمت لازم است خاطر نشان سازیم که تکنیک های فروش اینترنتی بسیار متنوع هستند و برای هر کسب و کار به صورت مجزا باید تعریف شود. اگر تصمیم دارید کسب و کار خود را گسترش دهید و محصولات و خدمات بیشتری را بفروشید، نیاز به یک دوره حرفه ای و تخصصی در حوزه آموزش فروش اینترنتی دارید.

نحوه برقراری ارتباط موثر
در دوره های حرفه ای آموزش فروش اینترنتی معمولاً تیم فروش یا افراد یاد می گیرد که چگونه ارتباط موثر با مشتری و سایر شرکت ها در حوزه خود برقرار کند. تجزیه و تحلیل رقبا و نحوه فعالیت آنها می تواند پیوند نزدیکی را ایجاد کند تا امکان مبادلات و معاملات افزایش داشته باشد.
به طور مثال برای رونق فروش می توانید در انجمن های تخصصی شرکت کنید. این انجمن ها می تواند یک جلسه کاری باشد یا انجمن های آنلاین که چند نفر بتوانند تبادل نظر انجام دهند.

تمام تکنیک هایی که در آموزش فروش اینترنتی ارائه می ‌شوند بر اساس گذر زمان است؛ یعنی روش ها باید به تدریج اجرا شوند تا اثرگذاری خود را داشته باشند. بازاریابی تلفنی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی بر اساس حضور در شبکه های اجتماعی، جدیدترین روش هایی هستند که فروش را افزایش می دهند.

در آموزش فروش اینترنتی یاد می گیرید از هر کدام از این ابزارها در زمان خود استفاده کنید. این تکنیک ها به شما یاد می دهد که مشتری های ایده ‌آل خود را هرچه سریع تر پیدا کنید. یک تیم فروش حرفه ای به آموزش های تخصصی نیاز دارد. آموزش فروش اینترنتی جزئیات بسیاری را در بر می‌گیرد که فقط در قالب دوره های آموزشی ارائه می گردد.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش در اصفهان , بهترین دوره آموزش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

یکی از مهمترین مزایایی که با کمک گرفتن از مشاور فروش اینترنتی به دست می آورید این است که یک فروش واضح و واقعی را تجربه می کنید. به عبارت ساده تر، شما در حال اجرای فروش گام به گام یا مرحله به مرحله هستید.

فروش مرحله به مرحله یعنی فرایندی که برای فروش خدمات و محصولات خود به کار می گیرید و این مراحل را از نقطه آغازین، یعنی کشف نیاز تا نقاط پایانی، یعنی پرداخت وجه نقد از سوی مشتریان دنبال خواهید کرد. اگر فروش گام به گام را گسترش دهید و به عنوان یک فرآیند فروش به آن نگاه کنید در کوتاه مدت بازدهی لازم را به دست می آورید.

استفاده از خدمات مشاوره فروش اینترنتی برای کسب و کارهای آنلاین امروزی یک ضرورت است. فرقی نمی کند که وب سایت شما چه محصول یا خدماتی را می فروشد. برای افزایش فروش، نیاز دارید که هدف گذاری دقیق انجام دهید و مطابق با بازخورد مشتریان استراتژی خود را تنظیم کنید.



:: برچسب‌ها: خدمات مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()