در دوره‌ های آموزش فروش تلفنی چه چیزهایی یاد می گیریم؟
نوشته شده توسط : احسان پیروز

  • آماده شدن از نظر ذهنی

یکی از مهارت هایی که در دوره آموزش فروش تلفنی به شما یاد داده می شود این است که ذهن خود را آماده کنید تا با انواع برخوردها از سوی مشتری و مخاطب بتوانید روبه رو شوید. شاید در نگاه اول، یک تماس تلفنی سرد و خسته کننده باشد.

بسیاری از مخاطبان، تماس های شما را در چند ثانیه اول بدون پاسخ می گذارند یا برخی دیگر، حتی با کلمات و جملات ناراحت کننده با شما صحبت می کنند. اگر می خواهید در فروش تلفنی موفق شوید باید یاد بگیرید که چطور آرامش خود را حفظ کنید و کلام راحت تری داشته باشید.

  • تعیین هدف مناسب در فروش

در دوره آموزش فروش تلفنی یاد می گیرید که برای هر تماس خود هدف مشخصی در ذهن داشته باشید. انجام وظایف فروش شما از طریق تلفن بر اساس همین اهداف تعیین می شود. اگر در یک تماس تلفنی هدف شما فروش محصول خاص است، بهتر است یک اطلاعات کامل و جامع را جمع آوری کنید و آن ها را به گونه ای مرتب کنید که برای مخاطب خسته کننده نباشد.

  • لحن مناسب در فروش تلفنی

یکی دیگر از مهمترین مهارت هایی که در دوره آموزش فروش تلفنی یاد می گیرید این است که چگونه لحن کلام خود را تغییر دهید. شما هم زمان با اینکه باید شمرده و تخصصی صحبت کنید، کلام و لحن شما باید آرام و حرفه‌ای باشد. بدون اینکه تمرینی در نحوه صحبت کردن داشته باشید نمی توانید به مهارت مکالمه در فروش تلفنی دست پیدا کنید.

در ابتدای مکالمه، در حین معرفی محصول و در پایان مکالمه، لحن و نحوه جملات شما متفاوت خواهد بود و تمام این مهارت ها در دوره آموزش فروش تلفنی به شما یاد داده می شود.

برای اینکه بتوانید قضاوت کنید آیا کلام و ذهن شما مناسب است یا خیر، یک گفتار کوتاه را ضبط کنید و به عنوان مخاطب به آن گوش کنید. تمام عیب ها، نقص ها یا نقاط قوت را به راحتی متوجه می شوید.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش فروش تلفنی , آموزش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: