قبل از انتخاب استراتژی برای پیاده سازی، باید فرایندهای فروش فعلی خود را بررسی کنید، بخشهای بازار هدف خود را مشخص کنید و معین کنید که کدام نوع تعامل را ترجیح میدهند؛ چند تصمیم گیرنده در فرآیند خرید درگیر هستند؛ و چقدر میتوانید یک چرخه فروش را ادامه دهید.
واقعیتی که نمیتوان انکار کرد این است که فروش B2B بسیار تغییر کرده است.
فروش B2B در واقع یافتن چشم انداز مناسب و ارتباط با حداکثر تصمیم گیرندگان در شرکت است و این کار باید با ارسال پیام مناسب، در زمان مناسب و از طریق کانال مناسب انجام گیرد. اگر متقاضی پیشرفت در این حوزه هستید، بدون شک به آموزش فروش B2B نیاز دارید.
:: برچسبها:
آموزش فروش ,
آموزش فروشندگی ,
آموزش فروش در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0