68٪ از مشتریان B2B در مورد راه حلهای مورد نیاز خود، در موتورهای جستجو و رسانههای اجتماعی تحقیق میکنند. فروش با شبکههای اجتماعی روی مورد دوم، متمرکز است.
منظور از آموزش فروش B2B بر اساس رسانههای اجتماعی، آشنایی با روشهای تحقیق در بازار هدف است؛ سپس باید بدانید که چطور بر ایجاد روابط با شرکتها متمرکز شوید. این کارها، به عنوان اولین گام در فروش هستند.
این روشها معمولاً شامل اهرم شبکههای اجتماعی مانند LinkedIn ، Twitter ، Facebook و سایر شبکهها برای به اشتراک گذاشتن محتوای مربوطه است تا خریداران و مشتریان بیشتری جذب شوند.
فروش در رسانههای اجتماعی برای مشاغل B2B کارساز است زیرا در ابتدا، با مشتریان، ارتباط برقرار میشود و سپس روی فروش، متمرکز خواهد شد.
:: برچسبها:
آموزش فروش b2b ,
آموزش فروشندگی ,
آموزش فروش و بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0