ارائه فرصت هایی با ریسک بالا به فروشندگانی که دارای عملکردهای اثبات شده در امر فروش هستند، در صورت شناخت شخصیت مشتریان، به طور حتم موفقیت آمیز خواهد بود. تعیین محدوده ای مشخص برای کارشناسان یا نمایندگان فروش به طور حتم باعث کاهش سرعت رشد و موفقیت آن ها می شود.
بنابراین پس از استخدام نیروهای فروش جدید، بهتر است تا پیش از آموزش تکنیک های عمیق در رابطه با چرخه فروش، امکان طی شدن روند فروش معمول را به آن ها بدهید. این امر می تواند به عنوان یک کتابچه راهنما برای کارشناسان فروش شناخته شود.
با تمرکز بر روی فرایندها و متدولوژی فروش حرفه ای، شما یک دانش غنی تر و یک تکنیک آموزشی تأثیرگذارتر را ایجاد خواهید کرد که واقعاً به فروشندگان یا نمایندگان شما قدرت می بخشد.
:: برچسبها:
متدولوژی فروش ,
بهترین متدولوژی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0