نوشته شده توسط : احسان پیروز

  • عملکرد فروش انفرادی یا فروش تیمی را در زمان واقعی ردیابی می کنید
  • عملکرد فروش را در یک بازه زمانی ارزیابی می کنید
  • عملکرد فروش را به طور مستقیم در چند معیار فروش مقایسه می کنید
  • برای تقویت انگیزه در تیم فروش از رقابت دوستانه استفاده می کنید
  • یک محیط کار شفاف و مبتنی بر داده ها ایجاد می کنید
  • به جای انتظار و احتمالات برای گزارش های پایان سه ماهه، براساس داده ها تصمیم می گیرید

برای مطالعه بیشتر به مقاله توسعه فروش دکتر احسان پیروز مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: توسعه فروش احسان پیروز , توسعه فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

زمانی که متوجه شوید در حال از دست دادن بخش بزرگی از حاشیه سود حاصل از فروش هستید یا حجم معاملات شما بسیار کاهش پیدا کند، به معنای از دست دادن مشتریان یا قطع ارتباط با آنها خواهد بود.

اگر تیم فروش کسب و کار شما ارزش محصولات یا خدمات را نتواند به درستی به مشتری منتقل کند، در حقیقت، مشتریان، شما را در مقابل رقبایتان متمایز نمی بینند، بنابراین از شما منصرف می‌شود و به سمت خدمات بهتر گرایش پیدا می‌کنند.
اگر از مشاور فروش در اصفهان کمک بگیرید، مشکلات موجود به خوبی تجزیه و تحلیل می شوند نقاط ضعف و قوت مشخص می گردد و چاره کار ارائه می شود.

مشاوره فروش در اصفهان می تواند تفاوت کسب و کار شما را با رقبایتان به خوبی مشخص کند. برای افزایش فروش و سودآوری بهتر لازم است تیم فروش حرفه ای را تربیت کنید. مشاور فروش به شما کمک می کند تا اهداف تیم فروش با نیاز مشتریان همسو و همراستا باشد.



:: برچسب‌ها: مشاور فروش در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

در دنیای کسب و کار و تجارت امروزی، چه کسی تمایل ندارد که به نحو موثر، فروش خود را افزایش دهد؟! اگر شما مدیریت یک کسب و کار را بر عهده دارید قطعاً به دنبال این هستید که با دوره های آموزش فروشندگی، نحوه فروش خود را بهبود ببخشید. این اهداف در صورتی تحقق پیدا می‌ کند که تیم فروش خود را به درستی در مسیر صحیح هدایت کنید.

وقتی صحبت از آموزش فروش و آموزش فروشندگی به میان می آید، منظور، تمام مبادلات و معاملاتی است که در دنیای کسب و کار وجود دارد؛ از تجارت های B2B گرفته تا تجارت های خرده فروشی یا عمده فروشی به مصرف کنندگان کالا، و حتی کسب و کارهای خدماتی، همه به نوعی به آموزش ‌های تخصصی و تکنیک های فروش نیاز دارند.

تکنیک ها و آموزش فروشندگی به شرکت شما کمک می‌ کند خریداران را جذب کنید؛ مخاطبان را به مشتری تبدیل کنید و در نهایت، مشتریان وفادار بسازید. برای افزایش فروش کالا و خدمات، تیم فروش باید به یک تیم حرفه ‌ای تبدیل شود. حتی اگر در شرکت شما تیم حرفه ‌ای فروش وجود ندارد، جای نگرانی نیست! با شرکت در دوره های آموزش فروشندگی می توانید تکنیک های موثر و کاربردی را به آنها آموزش دهید.

در ادامه به مهمترین تکنیک هایی اشاره می کنیم که به نوعی می تواند جزو سر فصل‌ های آموزش فروشندگی باشند. از این نوشته به عنوان یک راهنمای مقدماتی برای ورود به دوره های آموزش فروش استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش فروش , آموزش فروشندگی , آموزش فروش صنعتی , آموزش فروش b2b ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

متدولوژی فروش یعنی شما بر اساس یک برنامه ریزی دقیق، بهترین روش فروش را انتخاب می کنید. قطعاً روش فروش برای هر کسب و کاری متفاوت است، بنابراین هر شغل به یک استراتژی مجزا برای فروش نیاز دارد. قبل از ورود به دنیای فروش، باید نگاهی به برنامه های بازاریابی نیز داشته باشیم. یک مدیر باید برای فروش بیشتر، تیم فروش خود را آموزش دهد. شرکت در دوره های فروش هم برای تمام شرکت ها و سازمان ها پیشنهاد می شود.

در دنیای برنامه ریزی برای فروش و دوره های متدولوژی فروش، توجه به “قیف فروش” اهمیت دارد. قیف فروش تعریف خاص خود را دارد. مدیران بازاریابی در شرکت ها با این واژه آشنا هستند اما بسیاری هم فقط نامی از آن شنیده اند اما روش اجرای بهتر آن را نمی دانند! این روش ها در چند سال اخیر در قالب دوره های آموزش فروش مورد استقبال واقع شده اند.



:: برچسب‌ها: متدولوژی فروش , قیف فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

شما به یک تصویر کاملاً واضح از بازار یا پلن فروش خود نیاز دارید. باید مطمئن شوید که درک روشنی از بازار خود دارید، این کار را برای شروع و افزایش قدرت تجارت خود انجام دهید. به این ترتیب می توانید استراتژی خود را طراحی کنید.
هنگامی که درک درستی از بازار خود به دست آوردید، می توانید شروع به ایجاد استراتژی بازاریابی کنید. توجه داشته باشید که پیاده سازی تمامی استراتژی های موثر برای یک بازاریابی موفق، ضروری است. اصلی ترین عناصر بازاریابی، محصول، قیمت گذاری، تبلیغات و تعیین نحوه فروش (آنلاین، آفلاین) است.

شما باید ارزش محصول، طراحی محصول، بسته بندی محصول و مارک تجاری خود را به روشنی مشخص کنید. در نهایت، شما باید مطمئن شوید که در حال ساخت چیزی هستید که مردم واقعاً می خواهند آن را بخرند و نه فقط این که تمایل به خرید آن داشته باشند. چرا که به سادگی با نمایش این موضوع می توانید پلن فروش را به دیگران نمایش دهید.

به یاد داشته باشید، بهترین کسب و کار یا حتی بهترین محصول نیست که برنده می شود. این، بهترین روش بازاریابی است که در نهایت برنده را مشخص می کند. برای موفق شدن در این مسیر، ارزش پیشنهادی محصول شما باید بیش از حدانتظار مشتریان در بازارها باشد.

باید درباره قیمت گذاری فکر کنید، که به قیمت خرده یا عمده فروشی محصول یا خدمات شما اشاره دارد. اطمینان از اینکه بازار یا خریداران تمایل به پرداخت قیمت تعریف شده محصولات یا خدمات شما دارند، بسیار ضروری است. به نوعی این ارزش محصول شما است که در این موضوع تاثیرگذار خواهد بود.

انتخاب پلتفرمی مناسب برای فروش محصولات چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این باید تجربه ای لذت بخش را برای مشتریان شما فراهم کند تا بتوانند از خرید خود احساس رضایت داشته باشند.



:: برچسب‌ها: پلن فروش مویرگی , پلن فروش صنعتی , بهترین پلن فروش , پلن فروش b2b ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

ارائه فرصت هایی با ریسک بالا به فروشندگانی که دارای عملکردهای اثبات شده در امر فروش هستند، در صورت شناخت شخصیت مشتریان، به طور حتم موفقیت آمیز خواهد بود. تعیین محدوده ای مشخص برای کارشناسان یا نمایندگان فروش به طور حتم باعث کاهش سرعت رشد و موفقیت آن ها می شود.

بنابراین پس از استخدام نیروهای فروش جدید، بهتر است تا پیش از آموزش تکنیک های عمیق در رابطه با چرخه فروش، امکان طی شدن روند فروش معمول را به آن ها بدهید. این امر می تواند به عنوان یک کتابچه راهنما برای کارشناسان فروش شناخته شود.

با تمرکز بر روی فرایندها و متدولوژی فروش حرفه ای، شما یک دانش غنی تر و یک تکنیک آموزشی تأثیرگذارتر را ایجاد خواهید کرد که واقعاً به فروشندگان یا نمایندگان شما قدرت می بخشد.



:: برچسب‌ها: متدولوژی فروش , بهترین متدولوژی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

این تنها شرط صلاحیت شما نیست و شروط صلاحیت مشاوره فروش در اینجا متوقف نمی شوند. به اشتراک گذاشتن فرآیند احراز صلاحیت با مشتریان خود، یک عمل تجاری صادقانه و شفاف را نشان می دهد و از همان ابتدا به آنها اطمینان می دهد.

با ایجاد نمایه حرفه ای در بازار کار مشاوره آنلاین، مدیرانی که به دنبال استعدادهای مستقل هستند می توانند شما را پیدا کنند، در مورد مهارت ها و تخصص شما تحقیق کنند و در مورد پروژه هایی که ممکن است مناسب شما باشد با شما تماس بگیرند.



:: برچسب‌ها: مشاور فروش صنعتی , مشاور فروش b2b ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

سومین گام در تهیه پلن فروش پس از تعیین اهداف و تحقیق بازار، مشخص کردن منابع و روش ‌های تعیین آنها است. برای اینکه به اهداف نوشته شده دست پیدا کنید باید به تهیه منابعی فکر کنید که برای شما ساده تر است.

به طور مثال برای بخش فروش و گسترش پشتیبانی، نیاز دارید که کارمندان تمام وقت یا نیمه وقت استخدام کنید. آیا می توانید این کار را انجام دهید یا نیاز دارید مالی بیشتری برای حقوق آنها تامین کنید؟ از طرف دیگر شاید نیاز باشد که از کارشناسان فروش یا مدیران فروش و بازاریابی که تجربه کافی در این زمینه را دارند مشاوره بگیرید؛ بنابراین هزینه ای را هم برای مشاوره کسب و کار نیاز دارید. به طور کلی مشخص کنید که برای رسیدن به هر کدام از اهداف به چقدر سرمایه اولیه نیاز دارید.

در این مرحله باید به تجهیزات ابزارها و سیستم ها هم فکر کنید. در یک پلن فروش، مخصوصاً برای توسعه، نیاز به سرمایه‌گذاری برای سیستم ‌های مدیریت ارتباط با مشتری دارید. این سیستم ها را باید از شرکت ‌های فناوری خریداری کنید، بنابراین کسی که می‌خواهد کسب و کار خود را توسعه بدهد باید سرمایه لازم را برای این برنامه نرم ‌افزاری اختصاص دهند.

برای تهیه پلن فروش موفق حتماً نیاز است که نیروی با تجربه و متخصص را برای تیم بازاریابی و پشتیبانی مشتری و خدمات مشاوره فروش به کار بگیرید.



:: برچسب‌ها: پلن فروش , اجرای پلن فروش , پلن فروش مویرگی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

فرآیند فروش مانند نقشه ای خاص برای نحوه انجام یک کار است، روش فروش مجموعه ای از اصول راهنما به منظور ارائه بهترین نحوه در مراحل فروش است. یکی از مهم ترین این روش ها توسط زیراکس در دهه 1970 توسعه یافته و رویکرد “رضایت از نیازها” لقب گرفته است. این نظریه چنان موفقیت آمیز بود که زیراکس در نهایت متدولوژی فروش خود را با نام “مهارت فروش حرفه ای” به شرکت های دیگر فروخت. این شرکت ها و همچنین مشارکت کنندگان فردی، شروع به ترویج ایده های خود کردند که بر اساس نسخه اصلی ساخته شده بود و چندین مورد از این روش ها هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد.

هر روش فروش در هسته اصلی خود طراحی شده است تا با استفاده از رویکردهای اثبات شده برای شناسایی و حل مشکلات، به شرکت ها کمک کند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. این رویکردها معمولاً مبتنی بر اصول روانشناختی اثبات شده و همچنین تاکتیکهای آزمایش شده میدانی است که توسط کارشناسان توسعه دهنده آنها انجام شده است.

به عنوان مثال، یک جنبه از روش فروش ممکن است با ارائه رویکردهای عملی و پاسخ به اعتراضات رایج، به شما افزایش میزان فروش کمک کند. در عین حال، یک روش فروش ورودی می تواند به شما در طراحی چشم اندازهایی گسترده برای ثبات فروش کمک کند. به بیان ساده، روشهای فروش “راهنمای” عملی فرآیند فروش هستند. این فعالیت ها چشم انداز و نیازهای خریدار را در ذهن نگه می دارند و فاصله بین هر مرحله از چرخه فروش را پر می کنند.

برای اینکه یک متدولوژی فروش موثر داشته باشید، باید اطمینان حاصل کنید که در کل سازمان فروش (از نظر مشتریان) به خوبی پذیرفته شده اید. این به معنای همکاری با کارشناسان فروش کارآمد است که به نمایندگان یا حتی مدیران یک مجموعه قدرتی فراتر از حد تصور را اعطا می کند. از همه مهمتر ارائه آموزش ها و توصیه های عملی و مقباس پذیر درباره متدولوژی فروش یکی دیگر از پارامترهای مهمی است که نباید از آن غافل شد.



:: برچسب‌ها: متدولوژی فروش صنعتی , بهترین متدولوژی فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسان پیروز

تعیین اهداف و چشم انداز در برنامه ریزی فروش در حقیقت، یک عنوان است که نمایی از آینده را نشان می دهد که مدیریت یک شرکت تصمیم دارد به آن دستیابی پیدا کند. هدف از تدوین چشم انداز شرکت در برنامه ریزی فروش، الهام بخشیدن و راهنمایی کارکنان در جهت برداشتن گام های درست است.

معمولاً همه شرکت ها یک استراتژی تجاری طولانی مدت را اجرا می کنند، سپس آنها را ابتدا به صورت داخلی با کارمندان خود در میان می گذارند و سپس این استراتژی از طریق اینترنت، وب سایت، خبرنامه های مختلف، تبلیغات منظم و گزارش های سالانه شرکت و غیره به صورت خارجی دنبال می شود. اینها همه جزو گام های اول برنامه ریزی فروش هستند.



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی فروش مویرگی , برنامه ریزی فروش صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()